  • 41. Data: 2012-02-02 19:49:27
    Temat: Re: śmieci na części ekranu (intel i5)
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 16:39:58 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Nie wyjaśniaj, martwiła by mnie dobra opinia o mnie
    > kogoś takiego jak ty. A że ty tego i nie rozumiesz
    > to i dobrze.

    W gruncie rzeczy podziwiam twoje dobre samopoczucie :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 42. Data: 2012-02-02 23:39:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-02 20:49, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > W gruncie rzeczy podziwiam twoje dobre samopoczucie :P

    A powinieneś swoje.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2012-02-03 09:56:33
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 03 Feb 2012 00:39:05 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > A powinieneś swoje.

    Och, naprawdę nie muszę.

    PS z mojej strony EOT. Szkoda na ciebie czasu.

    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 44. Data: 2012-02-03 12:47:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-03 10:56, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Och, naprawdę nie muszę.
    >
    > PS z mojej strony EOT. Szkoda na ciebie czasu.

    Dlaczego trolle najpierw tracą czas a potem wycofują się
    ze stwierdzeniem że go szkoda ?