  • 21. Data: 2012-01-31 10:20:22
    Temat: Re: śmieci na części ekranu (intel i5)
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-29 20:53, BartekK wrote:
> [...]
    > ale podobne problemy są również na ubuntu w trybie graficznym z live-cd.
    >
    > Objaw - komputer 100% stabilny, oprócz tego że na ekranie zostają
    > artefakty. Często zostają śmieci po przesuwaniu okienka po pulpicie,
    > prawie zawsze jest dolny "pasek start" zasyfiały lub po prostu czarny, a
    > zawartość "odsłania się" dopiero po przejechaniu myszą.
    > Monitor podłączony przez DVI/HDMI, ale po przełączeniu na analogVGA jest
    > to samo.
    >
    > Płyta czy procesor? Bo teoretycznie nie ram, skoro memtest całą noc

    Hmm, ciekawy przypadek. Jeżeli artefakty są widoczne przez cały czas (do
    czasu zamazania), to najwyraźniej taki zapis pozostaje w systemowej
    pamięci ram, którą wykorzystuje układ graficzny. Czy aby któryś z
    elementów systemu nie jest podkręcony?

  • 22. Data: 2012-01-31 13:31:05
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "DooMiniK" <bachus@bachus> wrote in message news:4f27a344$1@news.home.net.pl...
    > Fakt, nie głupio myślisz...
    > Zastanawiam się, czy nie wystarczy... zamienić kości miejscami? ;-)

    od tego bym zaczal, zaladowal tez domyslne timingi, sprawdzil czy napiecie
    jest odpowiednie i ewentualnie deczko je podniosl

  • 23. Data: 2012-01-31 16:28:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 11:04:27 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Jeśli ma więcej niż jednego sima.

    Sim? Chyba to nie jest grupa GSM? W PC ostatni raz widziałem SIMM (nie SIM)
    w jakimś muzealnym Pentium z pamięciami EDO ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 24. Data: 2012-01-31 16:29:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 08:15:51 +0000, DooMiniK napisał(a):

    > Fakt, nie głupio myślisz...
    > Zastanawiam się, czy nie wystarczy... zamienić kości miejscami? ;-)

    Warto spróbować. I warto wtedy ponownie włączyć MemTest.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 25. Data: 2012-01-31 18:45:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-31 17:28, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Sim? Chyba to nie jest grupa GSM? W PC ostatni raz widziałem SIMM (nie SIM)
    > w jakimś muzealnym Pentium z pamięciami EDO ;)

    A jak nazywasz takie płytki z nalutowanymi pamięciami na które
    inni mówią "simmy" ?

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2012-01-31 20:44:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 19:45:40 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > A jak nazywasz takie płytki z nalutowanymi pamięciami na które
    > inni mówią "simmy" ?

    http://en.wikipedia.org/wiki/DIMM

    Nawiasem mówiąc, od lat nie słyszałem, żeby ktokolwiek mówił SIM na
    cokolwiek innego niż karta do telefonu.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 27. Data: 2012-01-31 21:14:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-31 21:44, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > http://en.wikipedia.org/wiki/DIMM
    >
    > Nawiasem mówiąc, od lat nie słyszałem, żeby ktokolwiek mówił SIM na
    > cokolwiek innego niż karta do telefonu.

    Zmień środowisko to usłyszysz.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2012-01-31 21:21:29
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 22:14:26 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Zmień środowisko to usłyszysz.

    Na jakie, mądralo?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 29. Data: 2012-02-01 06:20:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-31 22:21, Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Na jakie, mądralo?

    Na takie w którym to usłyszysz, mądralo.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2012-02-01 13:20:49
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 07:20:10 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Na takie w którym to usłyszysz, mądralo.

    Czyli nie masz pojęcia o czym mówisz. Warto to było ustalić.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.