  • 1. Data: 2012-01-29 19:53:27
    Temat: śmieci na części ekranu (intel i5)
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Grafika zintegrowana w procesorze i5, wyjście przez płytę główną
    gigabyte GA-Z68MA-D2H-B3, pamięci sprawdzone memtest - ok. win7 32bit,
    ale podobne problemy są również na ubuntu w trybie graficznym z live-cd.

    Objaw - komputer 100% stabilny, oprócz tego że na ekranie zostają
    artefakty. Często zostają śmieci po przesuwaniu okienka po pulpicie,
    prawie zawsze jest dolny "pasek start" zasyfiały lub po prostu czarny, a
    zawartość "odsłania się" dopiero po przejechaniu myszą.
    Monitor podłączony przez DVI/HDMI, ale po przełączeniu na analogVGA jest
    to samo.

    Płyta czy procesor? Bo teoretycznie nie ram, skoro memtest całą noc
    idzie i nie ma błędów?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2012-01-29 20:20:05
    Temat: Re: śmieci na części ekranu (intel i5)
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 29/01/2012 19:53, BartekK wrote:
> [...]
    > to samo.
    >
    > Płyta czy procesor? Bo teoretycznie nie ram, skoro memtest całą noc

    A jaką rozdzielczość ustawiasz?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-01-29 21:33:15
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-01-29 21:20, DooMiniK pisze:

    > A jaką rozdzielczość ustawiasz?
    1920x1080, bo taką ma natywną monitor. Odświeżanie 50 lub 60Hz nic nie
    zmienia, przewód hdmi został zmieniony, po podłączeniu do innego
    monitora (a w zasadzie TV, o tej samej rozdzielczości)- śmiecie są w tym
    samym miejscu ekranu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2012-01-29 22:45:19
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 22:33, BartekK pisze:

> [...]
    > zmienia, przewód hdmi został zmieniony, po podłączeniu do innego
    > monitora (a w zasadzie TV, o tej samej rozdzielczości)- śmiecie są w tym

    Twoja karta graficzna pewnie jest walnięta.

    --
    animka

  • 5. Data: 2012-01-29 23:31:29
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-01-29 23:45, Animka pisze:
    > Twoja karta graficzna pewnie jest walnięta.
    Twój mózg jest walnięty, trolu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2012-01-30 00:03:14
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-30 00:31, BartekK pisze:
    > Twój mózg jest walnięty, trolu.

    Na pewno nie bardziej walnięty jak twój trollu :-)

    --
    animka

  • 7. Data: 2012-01-30 00:04:43
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > zmienia, przewód hdmi został zmieniony, po podłączeniu do innego monitora
    > (a w zasadzie TV, o tej samej rozdzielczości)- śmiecie są w tym samym

    artefakty na ekranie to zazwyczaj uszkodzona pamięć karty
    jednak w jednym miejscu, to bardziej częściowe uszkodzenie monitora

    naturalnie by podłączyć inny monitor to nie pomyślałeś?

    erator/

  • 8. Data: 2012-01-30 00:12:55
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-01-30 01:04, zlotowinfo pisze:
    > naturalnie by podłączyć inny monitor to nie pomyślałeś?
    Dzisas, ludzie, czytacie to na co odpowiadacie? :/

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2012-01-30 06:45:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (30.01.2012 01:12), BartekK wrote:
    > Dzisas, ludzie, czytacie to na co odpowiadacie? :/

    Czytanie go nuży, męczy :).

    p. m.

  • 10. Data: 2012-01-30 07:50:16
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "BartekK" <> napisał w wiadomości ...
    > Grafika zintegrowana w procesorze i5, wyjście przez płytę główną gigabyte
    > GA-Z68MA-D2H-B3, pamięci sprawdzone memtest - ok. win7 32bit, ale podobne
    > problemy są również na ubuntu w trybie graficznym z live-cd.

    Grafika w i5 w zestawieniu z Z68 potrafi dawać dziwolągi :(
    Twój zestaw przynajmniej jakoś działa, ja próbuję od jakiegoś czasu
    zmusić swój do działania na wbudowanej grafice, bo po każdym zainstalowaniu
    sterownika do tej grafiku następuję zwałka :(
    Żeby było śmieszniej to na gwarancji mam już wymienioną płytę,
    pamięć i procesor 2 razy :) (drugi przyjeżdżał specjalnie z Holandii)
    i cały czas jest to samo :(
    Sprawa dotarła już do Intel Polska i chyba "jest rozwojowa"...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz