  • Data: 2009-09-29 08:36:37
    Temat: Re: smarowanie łańcucha a jego żywotność
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    darekfazer pisze:
    > Witam
    > Pytanko mam czy nalezy czyscic lancuch (jakies spraje badz inne metody) przed
    > jego smarowaniem? Pytam, bo wlasnie konczy mi sie kolejny lancuch, smaruje
    > srednio co ok 300-400 km, a po deszczu i myciu to obowiazkowo, odpowiedni
    > naciag lancucha a mimo to przebiegi jakie uzyskuje na lancuchu to max 15 tys
    > km. dodam ze jezdze duzo i w kazdych warunkach atmosferycznych, ale moze to
    > wina tego, ze nigdy go przed smarowaniem nie myje?
    > Dodam dla wyjasnienia ze motorek to fazer 600 a lancuchy kupuje o odpowiedniej
    > wytrzymalosci i tzw firmowe.
> [...]

    Ja czyszcze lancuch raz na jakis czas (nie lubie miec brudnego motocykla
    :) ) i smaruje Motulem srednio co 500km a po deszczu od razu jak tylko
    obeschnie moto ;) No i lancuch naciagalem jakies moze 5 razy do tej
    pory. Przy tym nie bawie sie w tanie gowno (*) bo pozorna oszczednosc
    tylko szkodzi, jak kupowac to wzmocniony "iks kwadrat" i porzadne
    zebatki a nie tandete.

    Pzdr
    PS:(*) dotyczy nie tylko lancucha ale tez oleju, klockow, filtrow, opon
    i innych rzeczy eksploatacyjnych.
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki