  • 21. Data: 2009-09-30 11:36:25
    Temat: Re: smarowanie łańcucha a jego żywotnoœć
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-30 13:25:29 +0200, n...@s...com said:

    > On Wed, 30 Sep 2009 13:21:35 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl> wr

    > Cena ?
    > zestaw hondowski do afryki kosztuje bodaj 630zl, DiD jest sporo
    > tanszy.

    A na tym "hondowksim" nie ma przypadkiem wybite "D.I.D."? To jest
    właśnie zabawne, łańcuchy czy klocki robią im te same firmy, kórych
    produkty możesz kupić w sklepie pokroju Larssą, a wiele osób zgłasza
    różnice w jakości/trwałości.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 22. Data: 2009-09-30 11:49:01
    Temat: Re: smarowanie łańcucha a jego żywotno?ć
    Od: n...@s...com

    On Wed, 30 Sep 2009 13:36:25 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl>
    wrote:

    >A na tym "hondowksim" nie ma przypadkiem wybite "D.I.D."?

    Chyba nie. Ale nie mialem w zyciu genuine honda lancucha :)

    >To jest właśnie zabawne, łańcuchy czy klocki robią im te same firmy, kórych
    >produkty możesz kupić w sklepie pokroju Larssą, a wiele osób zgłasza
    >różnice w jakości/trwałości.

    No, ale pytanie czy np did dla chady nie sprzedaje swoich
    najmocniejszych lancuchow do wszystkiego (to sa przecie kilometry
    lancucha, cene musza miec zajebista i tak). A jak ludzie kupuja to
    dobieraja lancuch pod moc swego sprzeta, zeby nie przeplacic i nie
    dawac np lancucha dedykowanego supersportom do cherlawej afryki.
    Takse wykombinowalem.
    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2009-09-30 15:40:46
    Temat: Re: smarowanie łańcucha a jego żywotność
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    de Fresz wrote:

    > Nie wiem z czego to wynika, ale te łańcuchy zakładane w dżapskich
    > fabrykach robią często kosmiczne przebiegi. Identyczne, kupione w
    > sklepie, mejd in dżapan itepe - już "normalne" w stylu 20-30kkm. Ki
    > diabeł?

    No tak, ja na fabrycznym napedzie zrobilem ponad 60tys, a na zalozonym
    didzie mam jakies ponad 40, jeszcze troche polata, ale niewiem czy da rade 6
    dych :)

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 24. Data: 2009-10-02 09:14:59
    Od: duddits <d...@b...com>

    darekfazer pisze:
    > Witam
    > Pytanko mam czy nalezy czyscic lancuch (jakies spraje badz inne metody) przed
    > jego smarowaniem? Pytam, bo wlasnie konczy mi sie kolejny lancuch, smaruje
    > srednio co ok 300-400 km, a po deszczu i myciu to obowiazkowo, odpowiedni
    > naciag lancucha a mimo to przebiegi jakie uzyskuje na lancuchu to max 15 tys
    > km. dodam ze jezdze duzo i w kazdych warunkach atmosferycznych, ale moze to
    > wina tego, ze nigdy go przed smarowaniem nie myje?
    > Dodam dla wyjasnienia ze motorek to fazer 600 a lancuchy kupuje o odpowiedniej
    > wytrzymalosci i tzw firmowe.

    Ja czyszczę specjalnym preparatem:
    http://www.defender.net.pl/product-pol-1307-Shell-Ad
    vance-Brake-Chain-Cleaner.html

    Wystarczy pewnie jednak umyć naftą czy benzyną ekstrakcyjną.

    --
    duddits

  • 25. Data: 2009-10-03 09:07:57
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "darekfazer" <d...@o...pl> wrote in message

    Heheh tak czytam te posty i każdy pisze ile to zrobil na jednym łańcuchu -
    po 15k , 20k, 30k, po 60k kilometrów. No ale jak sie szuka moto do zakupu to
    czy jest z 2005 czy z 2008, to zawsze ma średnio zrobione max 10 tys ;)))

    pozdr.
    Power
    http://www.bikepics.com/members/power997/

  • 26. Data: 2009-10-14 23:38:53
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > właśnie zabawne, łańcuchy czy klocki robią im te same firmy, kórych
    > produkty możesz kupić w sklepie pokroju Larssą, a wiele osób zgłasza

    Jeżeli firma Tymbark robi sok dla sieci Lidl, sprzedawany przez tę
    sieć jako "Lidl zajebioza jabłkowo-miętowa" to czemu, mimo, że na
    kartonie jest napisano "wyprodukowano przez ZPOW Tymbark" nie smakuje
    jak oryginalny sok Tymbarka?
    Bo na czymś trzeba zaoszczędzić. Albo inaczej - na czymś można
    podnieść cenę.
    W przypadku kosmicznego kosztu usługi wymiany zestawu napędowego w
    serwisie Hondy różnica w cenie końcowej dla klienta wraz z montażem
    między oryginalnym DIDem a DIDem hondowskim już nie jest tak widoczna.
    Za to gdybyś nie płacił za robociznę - owszem.

    --
    Jasio
    vx etz