    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: śledź z 2 portami USB 3.0
    Date: Tue, 8 Apr 2014 07:25:01 -0500

    "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message
    news:li06u5$t5g$1@speranza.aioe.org...

    > Ale jak ma 3 komplety od jednego producenta, to zajmuje tyle
    > samo powierzchni, co 3 komplety od trzech producentów.

    O jakich kompletach mówisz?
    Ja mówię o hurtowni, gdzie takie śruby są na półce magazynu
    w jakichś pudełkach, np. 300 sztuk takiej śruby. Pudełko zajmuje
    tyle samo miejsca przez np. miesiac czy pół roku, gdy te śruby
    sprzedajesz... nieważne czy jest w pudełku 300 srub czy potem
    120 czy jedna - masz pudełko, etykietkę na półce, ma swoje miejsce.
    Teraz w tej samej hurtowni masz trzy różne "takie same" śruby.
    Czyli masz na tej półce trzy pudełka, aby się nie pomieszały.
    Trzy etykietki na półce opisujące że to pudełko od producenta A,
    to od B a to od C. Osobno je liczysz, osobno inwentaryzujesz,
    osobno zamawiasz i osobno martwisz się że Ci tej zabraknie.
    Teraz rozumiesz?

    > A jak kupuje tylko jeden komplet, to i tak nie ma rabatu. Ale nie obie
    > rzeczy na raz.

    *Hurtowania* zamawia i kupuje jedną śrubę u producenta na raz???
    I płaci za dostawę takiej jednej śruby przez pół Polski ciężarówką???
    O czym Ty mówisz? Zastanów się trochę na temat realiów zagadnienia.