  • Data: 2014-04-08 19:50:23
    Temat: Re: śledź z 2 portami USB 3.0
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:li0pu1$ev7$1@dont-email.me...

    > ale jaki jest problem? w spożywczym też masz 3 rodzaje mleka, 5 rodzajów
    > jajek, 10 rodzajów proszków do prania itp. Tak działa handel. jedni chcą
    > śrubki takie inni takie

    :-)
    Podoba mi się porównanie - aczkolwiek nie widzę różnicy smaku śrubek.

    Śruba o twardości stali 10 pasująca rozmiarem i gwintem do mojego
    zawieszenia to jest wszystko co mnie interesuje przy zakupie śrub do
    mojego auta... Ich smak, kolor czy zapach są dla mnie nieistotne...

    Dlatego dziwię się, być może niesłusznie, że hurtowania trzymałaby
    asortyment 3 różnych "takich samych" śrub do zawieszenia...
    Trzeba by się zapytać pracownika hurtowni co typowy klient robi,
    gdy skończą się im śruby Swag i Febi, czy bierze śrubę Lemfordera
    czy mówi grzecznie "dziękuję" i wychodzi "z kwitkiem"?
    Jeśli brak trzech różnych "takich samych" śrub oznacza utratę klienta
    i brak transakcji to zwracam honor... Ale jeśli typowy klient kupi śrubę
    pasującą do jego zawieszenia bez względu na kolor, smak i zapach to
    trzymanie 3 różnych "takich samych" śrub uznałbym za błąd biznesu
    gdybym był właścicielem takiej hurtowni.