  • 1. Data: 2014-04-05 17:21:29
    Temat: śledź z 2 portami USB 3.0
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dziś rano zerwałem się o 11:41 pełen entuzjazmu i wybrałem się
    na zakupy po nano produkt hi-tech "śledź z 2 portami USB 3.0"

    http://www.kurtmedia.pl/product-pol-341227-Unitek-sl
    edz-z-2-portami-USB-3-0.html

    W tym grajdole-wsi-kościelnej (200 tyś mieszkańców) na pięć sklepów
    nie było nigdzie (ale z dowolnego punktu widać dwie Biedronki).
    Fotę i salon Volvo zburzono i budują Lidl.

    Drugie zadanie dnia to było kupno śruby spinającej wahacze.
    http://t.iparts.pl/151/30%2092%207726/dokumenty/zest
    aw-montazowy-wahacza-swag.jpg

    Pełen obaw pojechałem do hurtowni. Przed drzwiami przystanąłem odsapnąć.
    Strach mnie obleciał czy pociągnąć za klamkę. Czy w ogóle będą wiedzieli
    co to jest śruba? Czy znowu mnie czeka śruba 6zł, kurier 25zł?

    - Dzień dobry, potrzebuje śrubę górnych wahaczy w B5
    - Która ma być? Mamy Swag, Febi i Lemforder.

    Normalnie w głowie mi się zakręciło. Chwyciłem się kontuaru żeby nie
    stracić równowagi.

    - Swag poproszę, 2 szt
    - 16zł

    :)

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-04-05 23:31:15
    Temat: Re: śledź z 2 portami USB 3.0
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PiteR" <e...@f...pl> wrote in message
> [...]
    > - Która ma być? Mamy Swag, Febi i Lemforder.
    >
    > Normalnie w głowie mi się zakręciło. Chwyciłem się kontuaru żeby nie

    A co takiego specjalnego w tej śrubie?

  • 3. Data: 2014-04-06 22:57:10
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 05-04-2014 23:31, Pszemol pisze:
    > A co takiego specjalnego w tej śrubie?
    Gwint.
    Pionowy!

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 4. Data: 2014-04-07 03:21:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "N1" <s...@v...pl> wrote in message
    > Gwint.
    > Pionowy!

    No właśnie. Zachodzę w głowę dlaczego hurtownia
    trzymałaby na półkach jednakową śrubę od trzech
    różnych producentów...

    Naprawdę nie wystarczyłby rozmiar i twardość użytej stali?

  • 5. Data: 2014-04-07 07:29:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Apr 2014 20:21:57 -0500, Pszemol napisał(a):
    > No właśnie. Zachodzę w głowę dlaczego hurtownia
    > trzymałaby na półkach jednakową śrubę od trzech
    > różnych producentów...
    > Naprawdę nie wystarczyłby rozmiar i twardość użytej stali?

    Skoro wszystkie 3 sie sprzedaja, to czemu nie ? :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-04-07 10:33:07
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-07 07:29, J.F. pisze:

    > Skoro wszystkie 3 sie sprzedaja, to czemu nie ? :-)

    Jak jest klient, to dlaczego nie?

    Ale ja bym kupił w sklepie ze śrubami, gdzie za taką cenę to pewnie
    miałbym z kilogram śrub.
    Chyba, że rzeczywiście jest ona wykonana niestandardowo i zasługuje na
    to, że ma kosztować kilkanaście zł. za sztukę.

    [OT]
    Kiedyś chciałem kupić śrubę do statywu (mikrofon, aparat, kamera - ten
    sam gwint 3/8"). Śruby "fotograficzne" lub "akustyczne" kosztowały co
    najmniej kilkanaście zł/szt. W sklepie specjalizującym się "w gwintach"
    za tę cenę mogłem kupić albo komplet narzynka + gwintownik maszynowy,
    albo pół kilograma tychże śrub.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2014-04-07 14:49:21
    Od: Marrcino <...@...n>

    W dniu 2014-04-05 17:21, PiteR pisze:

    > W tym grajdole-wsi-kościelnej (200 tyś mieszkańców) na pięć sklepów
    > nie było nigdzie (ale z dowolnego punktu widać dwie Biedronki).
    > Fotę i salon Volvo zburzono i budują Lidl.

    Całkiem jak u mnie w Olsztynie ale ja to nazywam "wioska rybacka"

  • 8. Data: 2014-04-07 16:42:38
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > kilkanaście zł/szt. W sklepie specjalizującym się "w gwintach" za tę cenę
    > mogłem kupić albo komplet narzynka + gwintownik maszynowy, albo pół
    Tym gwintownikiem to co chciałeś tej śrubie zrobić?
    Rozumiem narzynka z obejmą, ale gwintownik i to maszynowy do śruby?
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 9. Data: 2014-04-07 16:52:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-07, WOJO <s...@a...unknown.hehe> wrote:
    > Tym gwintownikiem to co chciałeś tej śrubie zrobić?
    > Rozumiem narzynka z obejmą, ale gwintownik i to maszynowy do śruby?
    >:)

    Robi gwint? Robi. No to gwintownik :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2014-04-07 16:58:22
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Robi gwint? Robi. No to gwintownik :P
    A, masz na myśli nazwę tego, który posługuje się narzynką?
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO