  • Data: 2014-04-08 22:54:18
    Temat: Re: śledź z 2 portami USB 3.0
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A te śruby po 20 zł nie były chociaż galwanizowane, a może nawet
    > jakoś rzetelniej pokrywane?

    Śruby ze sklepu "foto" były czernione i miały szerszy łeb, radełkowany.
    Ale ja to nie z tych, co chcą miedziować korki do zlewu, żeby ładniej
    wyglądały ;) (to do wątku "miedziowanie elektrolityczne niklu" z
    pl.misc.elektronika, w którym notabene pomyliłem dwie trucizny).

    Tak więc śruby "do statywu" istotnie były "ładniejsze" oraz obiektywnie
    - łatwiejsze do wkręcania palcami.
    Ja zrobiłem sobie w aucie uchwyt do kamery DVR, ponadto druga przydałaby
    mi się do statywu mikrofonowego. Tak więc kupiłem kilka krótszych i
    kilka dłuższych śrub (z łbem sześciokątnym - dla mnie bez znaczenia),
    płacąc razem coś może nieco ponad 4 zł.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam