eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysłaby ręczny po wymianie szczęk i bębnówRe: słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.x-privat.org!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readn
    ews.com!postnews.google.com!l24g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów
    Date: Wed, 16 Nov 2011 00:36:25 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 54
    Message-ID: <f...@l...googlegroups.com>
    References: <j9vrfs$fag$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@u...sie.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.79.235.235
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1321432803 1321 127.0.0.1 (16 Nov 2011 08:40:03 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Nov 2011 08:40:03 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l24g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=77.79.235.235;
    posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:5.0) Gecko/20100101
    Firefox/5.0,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2413686
    [ ukryj nagłówki ]

    On Nov 16, 9:25 am, Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl> wrote:
    >         Michał sirapacz Gut [m...@s...pl]
    >   na: pl.misc.samochody napisal/la:
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > >  Witojcie:)
    >
    > >  wczoraj wieczorkiem wymieniłem bębny, szczęki, wyczyściłem i skręcilem
    > >  samoregulator luzu, zmieniłem zapinki do szczęk na nowe i stare są tylko
    > >  cylinderek i sprezyny (sprawne). Ponadto założyłem nowe linki ręcznego.
    >
    > >  Hamulec zasadniczy jest na tyle mocny ze mozna zeby wybic na kierownicy,
    > >  tyl ewidentnie dziala (conajwyzej moze jeszcze nieco nierownomiernie,
    > >  ale to sprawdze dzisiaj). W każdym razie mam pytanie o ręczny - czy on
    > >  ma prawo słabo działać na nowym zestawie? Wydaje mi się, że nie nowy
    > >  bęben i nowe szczeki nie musza sie jakoś specjalnie docierac a spieprzyc
    > >  tam w zasadzie nie ma czego. Czuć kiedy zaciągam ręczny opór kół,
    > >  natomiast na jałowych obrotach i zaciągnietym ręcznym samochod da się
    > >  ruszyć na 1 i jechac.
    >
    > >  Jakieś sugestie? Jedyne co zwrocilo moja uwagę to linka ręcznego nieco
    > >  inaczej wyglądająca (ale pasująca). Oznaczenie pasuje na lince,
    > >  natomiast nie miała takiej spręzyny na końcowym odcinku linki pomiędzy
    > >  króćcem wchodzącym do bębna a jarzmem końcówki linki.
    >
    > >  Linka oczywiscie byla regulowana.
    >
    > Daj im się choć trochę ułożyć ;-)

    I zadziałać samoregulatorom ;) które pewnie potrzebują paru ładnych
    cykli hamowania żeby ustawić właściwy luz :)

    Pozdrawiam !

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: