  • 11. Data: 2014-05-11 15:19:51
    Temat: Re: skype (laptop) <--> skype (komorka,android)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    news:536f6b8a$0$2226$65785112@news.neostrada.pl...
    > czyli co? :
    > zakladam z laptoka, peceta, czegokolwiek co stoi na stole, konto na skype
    > komus, kto ma komore androidowa...

    Pomyśl o komórce z Androidem jak o małym laptopie bez fizycznej
    klawiatury (klawiaturę masz wirtualną, wyświetlaną na ekranie dotykowym).
    Skype na smartfonie używasz w praktyce tak samo jak skype na laptopie:
    możesz założyć nowe konto w Skype, możesz użyć konta które już masz
    - generalnie nie ma dużych różnic w używaniu Skype na laptopie/telefonie.

    > jak download aplikacji-skype wykonac na ten sprzet? akurat na ten; i jak
    > apl. skype sciaga sie na komorke? wł. siec i jakas przegladarka komorkowa
    > na (jaka?) www wejsc?
    >
    > (rozumiesz: ja nie bawilem sie w androidy, dlatego zadaje abecadlane
    > pytanie. Ja caly czas na nokia e50 i zero internetu. Wiem, ze jest skype
    > na komorke (np. z androidem), ale ja wiem, ze dzwonia,nie wiem w ktorym
    > kosc, to robia.)

    Skoro pytasz dla kogoś, ktoś tego Androida używa, to po co się o to
    martwisz?
    Powiedz mu po prostu aby ściągnął sobie i zainstalował aplikację Skype
    tak jak sobie ściągnął na pewno aplikację Angry Birds czy tą do Facebooka
    :-)
    Nie ma tu żadnych różnic i ktoś kto smartfona używa będzie wiedział co i
    jak.

    > gdy juz bedzie zainstalowany skype na komorce: to bedzie obslugiwala
    > osoba z ujemnym talentem do takich spraw.

    Macie to widzę rodzinne ;-)

    > Moze miec jakis skrot na "pulpicie" ktory od razu wywola skype
    > na laptopie wlaczony na drugim koncu kuli ziemskiej?

    ???

    Ty nie łapiesz wciąż koncepcji tego, że smartfone to taki mały laptop,
    czyli telefon musi działać i być zalogowany do skype (tak jak laptop)
    aby "wywołać skype na drugim końcu kuli ziemskiej"... Ty gadasz
    jakbyś sam miał ujemny talent do rozumienia koncepcji internetu... ;-)

    > I dalej: latwo odbierze tel gdy ktos wywola ja na skype?

    Tak samo Skype dzwoni na telefonie jak gdy ktoś dzwoni do Ciebie
    przez komórkę... Po prostu drynda dźwięk i odbierasz lub nie...

    > Jesli mozesz/jesli ktos moze - pls o klarowne wskazowki,
    > ja zrozumiem, ale tez algorytm mi potrzebny. Prosto pytam.

    http://lmgtfy.com/?q=android+skype+instrukcja+obs%C5
    %82ugi

    > no i wlasnie o to pytam. Komorka j/w, zapewne android
    > i chodzi o skype na to cudo. Tak sobie to wykombinowalem.
    > Wiec powtarzam: skad & jak skype na Xperia-neo-v ?

    Genialny jesteś... Nie wiesz co ta komórka ma za system operacyjny?
    http://lmgtfy.com/?q=Xperia-neo-v#

  • 12. Data: 2014-05-11 15:25:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak samo Skype dzwoni na telefonie jak gdy ktoś dzwoni do Ciebie
    > przez komórkę... Po prostu drynda dźwięk i odbierasz lub nie...

    To jest przykład jak wygląda ekran telefonu z Androidem gdy
    przychodzi rozmowa video/audio ze Skype na telefon:
    http://cdn.androidadvices.com/wp-content/uploads/201
    2/05/Skype-Android-App-1.jpg
    Zielona ikona z lewej to odbiór rozmowy bez kamery, środkowa to
    odbiór video-rozmowy i trzecia, czerwona, to nieprzyjęcie rozmowy.

    Prościej być nie może.

    Ktoś kto sobie z tym nie poradzi powinien oddać swój
    smartphone do sklepu ;-)

  • 13. Data: 2014-05-11 17:30:00
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-05-2014 13:50, Waldek Godel pisze:

    > Ale zauważasz różnicę między "ochrona przed NSA <100%" a "100% ruchu
    > indeksowane dla NSA"?

    oczywiscie, a sadzisz ze 1634Racine bedzie rozmawial o terroryzmie,
    narkotykach albo praniu pieniedzy na wielka skale?
    nie popadajmy w schizofrenie z tym nsa.

  • 14. Data: 2014-05-11 20:25:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 11 May 2014 17:30:00 +0200, K napisał(a):

    > oczywiscie, a sadzisz ze 1634Racine bedzie rozmawial o terroryzmie,
    > narkotykach albo praniu pieniedzy na wielka skale?
    > nie popadajmy w schizofrenie z tym nsa.

    Ale oszczędny i przewidywalny kodek też jest nie od parady.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2014-05-12 00:20:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 11 May 2014 00:09:08 +0200, "1634Racine" <1...@R...pl>
    wrote:
    > Mam pytanie o wyzsza szkole jazdy: czy mozliwe sa _darmowe_
    polaczenia w
    > obie strony (to wazne), ale jesli druga strona ma tel. komorkowy?
    (dostep z

    tak, pod warunkiem, że tel ma cpu min. 1GHz.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2014-05-14 13:36:13
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Pszemol in news:lkntmr$qov$1@dont-email.me
    [............]
    > Ktoś kto sobie z tym nie poradzi powinien oddać swój
    > smartphone do sklepu ;-)

    no, na pytanie: "jak to bedzie widac, gdy nadejdzie polaczenie ze skype" -
    odpowiedz wzorowa.
    ale: "jak / skad zainstalowac itp itd " zeby otrzymac na pulpicie komory
    taki ladny malunek - wołami nie mozna w watku wygenerowac. Ale nie ma
    sprawy. TRza pukac "po chalupach". Gdzies w koncu na prosbe o wode nie beda
    marudzic o syntezie H i O, tylko podadza kubek do studni :)

  • 17. Data: 2014-05-14 13:36:16
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Pszemol in news:lkntcs$oc3$1@dont-email.me
    [......................]
    > Skoro pytasz dla kogoś, ktoś tego Androida używa, to po co się o to
    > martwisz?

    jedna z mozliwych odpowiedzi jest taka: bo moze "ktos" tylko wie, ze w tel.
    jest android, ale nie "uzywa" androida, bowiem uzywa tel. kom.
    Czy z tego, ze ktos wie, ze jest w pc procesor wynika, ze bawi sie process
    lasso, czy w overclocking?

    > Powiedz mu po prostu aby ściągnął sobie i zainstalował aplikację Skype
    > tak jak sobie ściągnął na pewno aplikację Angry Birds czy tą do Facebooka
    > :-)

    "na pewno"? :) wyobrazasz sobie, ze zyja tacy, co to nie sciagneli angry
    birds,a fb w ogole nie uzywaja? i udaje im sie tlenu zalapac z powietrza
    troche.

    > Nie ma tu żadnych różnic i ktoś kto smartfona używa będzie wiedział co i
    > jak.

    jakby wiedzial, to by nie pytal mnie o zdobycie wiedzy, a ja - tutaj.

    zobacz ile bitow-smieci poszlo w siec w watku :) a pytanie proste bylo: jak
    wklepac skype do komory, gdzie potem klepnac w ekran komory,zeby polaczyc
    sie "ze skype na laptopie"

  • 18. Data: 2014-05-15 20:10:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >

    > zobacz ile bitow-smieci poszlo w siec w watku :) a pytanie proste bylo:
    > jak wklepac skype do komory, gdzie potem klepnac w ekran komory,zeby

    Nie mniej do mnie pretencji że nie doceniłem stopnia Twojej bezradności.
    Googlem też się nie umiesz posługiwać? Przykre to trochę...

    http://lmgtfy.com/?q=android+instrukcja+dla+pocz%C4%
    85tkuj%C4%85cych

  • 19. Data: 2014-05-16 02:40:31
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Pszemol in news:ll2vu7$mdl$1@dont-email.me
> [...]
    > Nie mniej do mnie pretencji że nie doceniłem stopnia Twojej bezradności.
    > Googlem też się nie umiesz posługiwać? Przykre to trochę...

    przypominasz daNutę.

  • 20. Data: 2014-05-18 22:08:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pszemol in news:ll2vu7$mdl$1@dont-email.me
    85tkuj%C4%85cych

    > przypominasz daNutę.

    no i? a skype już umiesz zainstalować czy dalej klops?