    From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Date: Wed, 13 Mar 2013 23:32:57 +0100
    <khdfhr$n4h$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
    <khg4e2$ief$1@news.vectranet.pl> <hdqpcui1plhy$.dlg@myjk.org>
    <khgbdi$kch$2@news.vectranet.pl> <g...@m...org>
    <khnia2$q1u$1@news.vectranet.pl> <10zp74vtsbey9$.dlg@myjk.org>
    <khnsmk$t3i$1@news.vectranet.pl>
    <513f7a09$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <khnu3q$tis$1@news.vectranet.pl>
    <513f7d10$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <khnv9b$u02$1@news.vectranet.pl>
    <513f831e$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <kho1fc$ula$1@news.vectranet.pl>
    <513f8c47$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
    <kho6mb$dn$1@news.vectranet.pl>
    <513fa0eb$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <khq4dn$orc$1@news.vectranet.pl>
    <5140a817$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <khqjha$t8a$1@news.vectranet.pl>
    <5140dfd9$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <khqohh$uq9$1@news.vectranet.pl>
    <5140e84a$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-03-13 21:57, Artur Maśląg pisze:
    > 'Jarzę' doskonale i próby zwalenia odpowiedzialności na wszystkich
    > dookoła są żałosne.

    Jakich wszystkich? Tylko trzech.

    > Pieszy nie ma sprawdzać co pas, czy wszyscy się łaskawie zatrzymali
    > przed pasami, ponieważ inni tam już stoją,

    Ale Ty już pierdolisz. To nie fabryka precli by nie sprawdzać czy ktoś
    sie tam do maszyny nie zesrał, bo z założenia tam się nie sra. Tylko to
    jest przejście dla pieszych i nie sprawdzenie czy coś nie nadjeżdża
    grozi śmiercią.

    Gdyby ona to sprawdziła, tematu by tu nie było.

    > To nie czytaj - i tak napiszesz kolejną porcję bzdur, a później
    > zaczniesz ściemniać.

    Popatrz na swoje wpisy czy coś sensownego wnoszą LOL

    Ja stwierdzam fakty życiowe a nie popaprane PoRD
    Gołębie, Wrony i Kruki żyjące w dużych miastach i żerujące na jezdniach
    w śród samochodów nie znają PoRD i dają sobie świetnie radę na ulicach
    nawet z wykorzystaniem sygnalizacji świetlnej. Śmiem twierdzić że lepiej
    jak ludzie. A to znaczy że tych ludzi od pokoleń ktoś robi w huja i może
    czas na zmiany PoRD.
    --
    Krzysiek