eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyskurwysyny przed przejsciami dla pieszychRe: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Date: Wed, 13 Mar 2013 20:40:54 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <khql7d$vtt$1@mx1.internetia.pl>
    References: <khcoci$mvq$1@node2.news.atman.pl>
    <5139faed$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <khd1nm$jdh$1@mx1.internetia.pl> <khd4cm$s8n$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@m...org>
    <1kyfuew60j675$.nvg461c63oa4$.dlg@40tude.net>
    <513a2dfb$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <16xacvwqt6bia$.1i2snsse3temx.dlg@40tude.net>
    <513a44d8$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@4...net>
    <513cf717$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ifhc6vxn6y7j$.a6kqd24eazzj$.dlg@40tude.net>
    <khk0p4$ook$1@node1.news.atman.pl>
    <1ab1d16r6137.nhgeswkes5cl$.dlg@40tude.net>
    <khpad1$p5$1@node2.news.atman.pl>
    <514061ef$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1363204142 32701 83.238.168.227 (13 Mar 2013 19:49:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Mar 2013 19:49:02 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <514061ef$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486212
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >
    >>>Chce wiedziec.
    >>Cóż, zasadniczo wiedzieć powinieneś, a jak masz problem z interpretacją
    >>dość czytelnych przepisów (w tym konwencji wiedeńskiej) to tak jak
    >>wcześniej pisałem - inni to zrobią za ciebie. Możesz się nie zgodzić,
    >>ale cóż...
    >
    > Prosze o zacytowanie tych czytelnych przepisow konwencji w kwestii tego
    > gdzie sie manewr wyprzedzania zaczyna, a gdzie konczy.
    > (i mozesz tez wyjasnic watpliwosci innego grupowicza - dlaczego jak
    > jedziemy wolniej, to nie wyprzedzamy :-)

    To trochę inaczej było. Prosiłem o rozwinięcie na gruncie polskiego prawa bo
    konwencja zdaje się precyzyjniejsza jest i chodziło o definicyjne
    wyprzedzanie na gruncie tego polskiego czyli sytuację a nie role
    uczestników. Ale tak, w tym polskim prawie jest też o zmianie pasa ruchu i
    innych czynnościach, które w ogóle nie muszą wystąpić i nie są wyłożone
    wszystkie sytuacje po kolei, czyli nie wiadomo gdzie się zaczyna a gdzie
    kończy. Śmiem twierdzić, że w ogóle nic nie wiadomo, ale ... mówią tutaj, że
    definicja prosta jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: