-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!news.vectranet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
Date: Wed, 13 Mar 2013 20:19:47 +0100
Organization: Vectra - http://www.vectra.pl
Lines: 54
Message-ID: <khqjha$t8a$1@news.vectranet.pl>
References: <khcoci$mvq$1@node2.news.atman.pl> <khd10q$imq$1@news.vectranet.pl>
<513a0ce8$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<khd7eo$km5$1@news.vectranet.pl>
<513a2a44$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
<khdfhr$n4h$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
<khg4e2$ief$1@news.vectranet.pl> <hdqpcui1plhy$.dlg@myjk.org>
<khgbdi$kch$2@news.vectranet.pl> <g...@m...org>
<khnia2$q1u$1@news.vectranet.pl> <10zp74vtsbey9$.dlg@myjk.org>
<khnsmk$t3i$1@news.vectranet.pl>
<513f7a09$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<khnu3q$tis$1@news.vectranet.pl>
<513f7d10$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
<khnv9b$u02$1@news.vectranet.pl>
<513f831e$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<kho1fc$ula$1@news.vectranet.pl>
<513f8c47$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>
<kho6mb$dn$1@news.vectranet.pl>
<513fa0eb$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<khq4dn$orc$1@news.vectranet.pl>
<5140a817$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 093105010191.wroclaw.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.vectranet.pl 1363202410 29962 93.105.10.191 (13 Mar 2013 19:20:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Mar 2013 19:20:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130307 Thunderbird/17.0.4
In-Reply-To: <5140a817$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486208
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-13 17:23, Artur Maśląg pisze:
> W dniu 2013-03-13 16:01, Krzysztof 45 pisze:
>> W dniu 2013-03-12 22:40, Artur Maśląg pisze:
>>>>> No, mamy winnego...
>>>>>
>>>>> :>
>>>>>
>>>> Bez przesady. Aż w taką skrajność bym nie popadał.
>>>
>>> <cite>
>>> Bo jak na takiej drodze o dwóch pasach ruchu w jednym kierunku
>>> doprowadzić kierowcę do tego by trafił pieszego, a i jak zaczarować
>>> pieszego by wlazł na jadący samochód?
>>>
>>> Trzeba zrobić to co zrobiła policja.
>>> </cite>
>>>
>>> To Twoje słowa, więc może nie ściemniaj...
>>>
>> Mieszasz wątki. To nie było do tego kto jest winny, tylko o splocie
>> nieszczęśliwych wypadków. Więc sam nie ściemniaj i czytaj ze
>> zrozumieniem.
>
> Nie mieszam, a ściemniasz na potęgę - to co wyciąłeś przed chwilą
> to Twoje słowa:
> <cite>
> Gdyby się nie zatrzymali, kobieta odczekała by aż będzie całkiem pusto,
> i spokojnie bezstresowo przeszła by. A tak, durną babę pajace wpuścili
> na polską motoryzacyjną minę.
> </cite>
>
> Wcześniejszy cytat to również Twoje słowa. Możesz ściemniać do woli
> (zresztą nie pierwszy raz), ale podejrzewam, że mało kto się na to
> już nabierze.
Piesza winna, bo przechodzi przez dwa pasy i ma sie upewnić czy nie
włazi pod ato. Polazła w ciemno nie upewniając się czy na drugim pasie
pojazd zatrzymuje się czy nie. Winna? Winna.
Kierująca autem winna i nie wymaga komentarza. Choć jest kilka przyczyn
niezależnych od niej które mogły doprowadzić do tego że nie zauważyła
przejścia i pieszej.
Policja. Nosz kuxxa. OK, zatrzymali się dżentelmeni by ją przepuścić.
Ale chyba nie wątpisz w to, że gdyby tego nie uczynili nie doszło by do
tego wypadku. Ona jak widać stała, widziała nadjeżdżające auta i czekała
pewnie na to aż pojadą.
To są trzy czynniki które doprowadziły do wypadku. Jeden, obojętnie
który czynnik eliminujesz i wypadku nie ma. Proste?
Więc kto tu ściemnia i kto na co ma się nabierać?
--
Krzysiek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.13 20:26 Krzysztof 45
- 13.03.13 20:30 John Kołalsky
- 13.03.13 20:40 John Kołalsky
- 13.03.13 21:21 Artur Maśląg
- 13.03.13 21:45 Krzysztof 45
- 13.03.13 21:57 Artur Maśląg
- 13.03.13 22:49 masti
- 13.03.13 23:32 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:39 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:41 masti
- 14.03.13 00:06 Krzysztof 45
- 13.03.13 23:25 Gotfryd Smolik news
- 13.03.13 23:50 Gotfryd Smolik news
- 14.03.13 10:43 Jan Koval
- 14.03.13 17:01 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800