-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@g...com>
<58c95a61$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<oabm8d$ivu$2@node1.news.atman.pl>
<cz4cx0lom2on$.nqxv0mgq8maw.dlg@40tude.net>
<oacnmi$q5h$1@usenet.news.interia.pl>
<58ca703a$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<oaeecc$965$1@usenet.news.interia.pl> <oarsp0$3gp$1@node1.news.atman.pl>
<oaruof$6r2$1@node1.news.atman.pl>
<58d2b5e4$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<ob13ka$d2e$3@node1.news.atman.pl> <ob14fe$sgr$1@node2.news.atman.pl>
<ob16k7$haq$2@node1.news.atman.pl> <ob2cqu$n84$1@node1.news.atman.pl>
<ob3r9v$gmj$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ob3r9v$gmj$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: skrzynia biegów 6 biegowa
Date: Fri, 24 Mar 2017 20:23:56 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 21
Message-ID: <58d5724e$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.234.84
X-Trace: 1490383438 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15199 83.7.234.84:64916
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602472
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup
>> No przecież, że będzie brał a nie dawał. Natomiast w V-tecach
>> reguła
>> jest, że zdrowy silnik bierze minimalne ilości, a jak latasz na
>> wysokich
>> obrotach, to bierze - ficzer nie bag;)
>Nie kłócę się, ale na zdrowy rozum czy vtec czy nie, to tłoki,
>pierścienie, uszczelniacze... to samo.
Jesli to w ogole prawda, to dwa mozliwe wytlumaczenia dostrzegam:
a) pierscienie, uszczelniacze - dobrze sie sprawuja w przecietnym
silniku do predkosci tloka odpowiadajacej powiedzmy 6000rpm, a vtec
kreci szybciej,
b) przy duzych obrotach mgla olejowa powstaje i przez odme do
cylindrow wlatuje.
hm, ale czemu przy nieco mniejszych nie powstaje ?
No i przy duzych obrotach to chyba odma najslabiej ssie ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.03.17 20:58 Shrek
- 24.03.17 22:02 Bolko
- 24.03.17 23:45 Tomasz Pyra
- 26.03.17 18:04 Mateusz Bogusz
- 01.04.17 09:05 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-10 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-10 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-10-10 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-09 Próby RCB SMS alarmowy
- 2024-10-09 Bye Bye Aero2
- 2024-10-09 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-09 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-09 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-09 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-09 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-09 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-09 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-09 masowe programowanie AVR