-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5...@g...com>
<58c95a61$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<oabm8d$ivu$2@node1.news.atman.pl>
<cz4cx0lom2on$.nqxv0mgq8maw.dlg@40tude.net>
<oacnmi$q5h$1@usenet.news.interia.pl>
<58ca703a$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
<oaeecc$965$1@usenet.news.interia.pl> <oarsp0$3gp$1@node1.news.atman.pl>
<oaruof$6r2$1@node1.news.atman.pl>
<58d2b5e4$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<ob13ka$d2e$3@node1.news.atman.pl> <ob14fe$sgr$1@node2.news.atman.pl>
<ob16k7$haq$2@node1.news.atman.pl> <ob2cqu$n84$1@node1.news.atman.pl>
<ob3r9v$gmj$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <ob3r9v$gmj$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: skrzynia biegów 6 biegowa
Date: Fri, 24 Mar 2017 20:23:56 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 21
Message-ID: <58d5724e$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.234.84
X-Trace: 1490383438 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15199 83.7.234.84:64916
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2602472
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup
>> No przecież, że będzie brał a nie dawał. Natomiast w V-tecach
>> reguła
>> jest, że zdrowy silnik bierze minimalne ilości, a jak latasz na
>> wysokich
>> obrotach, to bierze - ficzer nie bag;)
>Nie kłócę się, ale na zdrowy rozum czy vtec czy nie, to tłoki,
>pierścienie, uszczelniacze... to samo.
Jesli to w ogole prawda, to dwa mozliwe wytlumaczenia dostrzegam:
a) pierscienie, uszczelniacze - dobrze sie sprawuja w przecietnym
silniku do predkosci tloka odpowiadajacej powiedzmy 6000rpm, a vtec
kreci szybciej,
b) przy duzych obrotach mgla olejowa powstaje i przez odme do
cylindrow wlatuje.
hm, ale czemu przy nieco mniejszych nie powstaje ?
No i przy duzych obrotach to chyba odma najslabiej ssie ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.03.17 20:58 Shrek
- 24.03.17 22:02 Bolko
- 24.03.17 23:45 Tomasz Pyra
- 26.03.17 18:04 Mateusz Bogusz
- 01.04.17 09:05 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...