-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
From: t-1 <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: skręt w prawo.
Date: Mon, 11 Apr 2016 10:10:08 +0200
Organization: NASK - www.nask.pl
Lines: 37
Message-ID: <nefm50$rbg$1@pippin.nask.net.pl>
References: <56fe8153$0$22823$65785112@news.neostrada.pl>
<ndm7s5$8fs$1@node2.news.atman.pl>
<u...@4...com>
<570536c4$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
<u...@4...com>
<57062dd6$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@4...com>
<570637b7$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
<t...@4...com>
<57064ba4$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
<q...@4...com>
<570896dc$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
<nebhko$bfj$1@pippin.nask.net.pl>
<570a526b$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 82.177.147.41
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: pippin.nask.net.pl 1460362208 28016 82.177.147.41 (11 Apr 2016 08:10:08 GMT)
X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Apr 2016 08:10:08 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <570a526b$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.7.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2580207
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.04.2016 o 15:17, Ignacy pisze:
>
> W tym przypadku ta reguła nie ma zastosowania, bo dwa pojazdy
> spotykają się jadąc równolegle, każdy po swoim pasie.
> Ich kierunki jazdy mogą się przeciąć wtedy, gdy jeden z nich zechce zmienić
> pas. Wtedy stosuje się przepis o zmianie pasa.
>
To teraz pomyśl o sytuacji, że dwa pojazdy jadą równolegle nieoznakowaną
drogą i droga się w pewnym momencie powoli zwęża do jednego pasa. I
nawet widać, że zwęża się raczej z prawej strony.
Kto ma według ciebie pierwszeństwo?
> Mój pas ruchu nie może biec w kierunku wymyslonym przeze mnie,
> czyli dowolnym, tylko musi być zgodny z osią jezdni
> i biec mozliwie blisko prawej krawędzi jezdni.
> Jeżeli konkurent chce wjechać to musi ustąpić.
>
Ależ sobie przecież wymyślasz, tak jak ci pasuje.
Osi jezdni i pasów równoległych do krawężnika można w opisanej sytuacji
narysować kilka rodzajów.
W szczególności taki, który prowadzi z prawej strony na wjeździe prosto
do lewego wyjazdu a właściwie, patrząc z poniższego miejsca na wprost.
https://www.google.pl/maps/@50.8763571,20.5980912,3a
,75y,344.23h,61.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQA5XASzA8gKC
ZyhYeB6vZQ!2e0!7i13312!8i6656
I nawet, jeśli wyobrażasz sobie jakiś lewy pas na wjeździe to powinien
cie on zaprowadzić do skrętu w lewo a nie w prawo.
Poza tym, jak już wspominałem kodeks drogowy jest jednakowy dla
wszystkich, niezależnie czy to rower, samochód osobowy czy największa
nawet ciężarówka.
Wyobraź sobie ciężarówkę z prawej strony, która zajmie prawie całą
szerokość jezdni w kolizyjnym miejscu.
Gdzie będziesz rysował swój rzekomy pas?
I też będzie miejsce na dyskusje o urojonych pasach i pierwszeństwie z
lewej?
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.16 12:29 Ignacy
- 11.04.16 12:42 t-1
- 11.04.16 13:27 Ignacy
- 12.04.16 13:24 Uzytkownik
- 13.04.16 10:41 r...@k...pl
- 13.04.16 10:47 r...@k...pl
- 13.04.16 10:50 r...@k...pl
- 13.04.16 10:53 r...@k...pl
- 13.04.16 17:51 Shrek
- 14.04.16 10:37 r...@k...pl
- 14.04.16 21:29 Ignacy
- 14.04.16 21:27 Ignacy
- 14.04.16 21:33 Ignacy
- 14.04.16 21:43 Ignacy
- 14.04.16 21:31 Ignacy
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=