-
Data: 2016-04-11 12:29:40
Temat: Re: skręt w prawo.
Od: "Ignacy" <h...@c...yt> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
news:nefm50$rbg$1@pippin.nask.net.pl...
>W dniu 10.04.2016 o 15:17, Ignacy pisze:
>>
>> W tym przypadku ta reguła nie ma zastosowania, bo dwa pojazdy
>> spotykają się jadąc równolegle, każdy po swoim pasie.
>> Ich kierunki jazdy mogą się przeciąć wtedy, gdy jeden z nich zechce
>> zmienić pas. Wtedy stosuje się przepis o zmianie pasa.
>>
> To teraz pomyśl o sytuacji, że dwa pojazdy jadą równolegle nieoznakowaną
> drogą i droga się w pewnym momencie powoli zwęża do jednego pasa. I nawet
> widać, że zwęża się raczej z prawej strony.
> Kto ma według ciebie pierwszeństwo?
Jeżeli nie ma oznakowania, to pierwszenstwo ma ten po prawej.
>> Mój pas ruchu nie może biec w kierunku wymyslonym przeze mnie,
>> czyli dowolnym, tylko musi być zgodny z osią jezdni
>> i biec mozliwie blisko prawej krawędzi jezdni.
>> Jeżeli konkurent chce wjechać to musi ustąpić.
>>
> Ależ sobie przecież wymyślasz, tak jak ci pasuje.
> Osi jezdni i pasów równoległych do krawężnika można w opisanej sytuacji
> narysować kilka rodzajów.
> W szczególności taki, który prowadzi z prawej strony na wjeździe prosto do
> lewego wyjazdu a właściwie, patrząc z poniższego miejsca na wprost.
>
> https://www.google.pl/maps/@50.8763571,20.5980912,3a
,75y,344.23h,61.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQA5XASzA8gKC
ZyhYeB6vZQ!2e0!7i13312!8i6656
Przecież pisałem, ze pas nieoznaczony ma być równoległy do osi jezdni.
Jeden pas ma być możliwie blisko prawej krawędzi, a drugi, jezeli się
zmieści, będzie równolegle obok pierwszego.
Ty zrobiłeś jezdnię z jednym pasem nieoznaczonym na ukos,
a tam są dwa pasy i nie na ukos, a zgodnie z osią jezdni.
> Poza tym, jak już wspominałem kodeks drogowy jest jednakowy dla
> wszystkich, niezależnie czy to rower, samochód osobowy czy największa
> nawet ciężarówka.
> Wyobraź sobie ciężarówkę z prawej strony, która zajmie prawie całą
> szerokość jezdni w kolizyjnym miejscu.
> Gdzie będziesz rysował swój rzekomy pas?
> I też będzie miejsce na dyskusje o urojonych pasach i pierwszeństwie z
> lewej?
Jeżeli to będzie pojazd zajmujący całą szerokość jezdni to wtedy na takiej
jezdni jest tylko jeden pas ruchu i pojazd nadjezdzający z lewej
nie ma pierwszeństwa, bo musi przepuścić tego z prawej.
W omawianym miejscu to musiałyby spotkać się dwa kombajny
i wtedy ten z prawej miałby pierwszeństwo. Dwa kombajny równolegle
na tej jezdni nie zmieszczą się.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.16 12:42 t-1
- 11.04.16 13:27 Ignacy
- 12.04.16 13:24 Uzytkownik
- 13.04.16 10:41 r...@k...pl
- 13.04.16 10:47 r...@k...pl
- 13.04.16 10:50 r...@k...pl
- 13.04.16 10:53 r...@k...pl
- 13.04.16 17:51 Shrek
- 14.04.16 10:37 r...@k...pl
- 14.04.16 21:29 Ignacy
- 14.04.16 21:27 Ignacy
- 14.04.16 21:33 Ignacy
- 14.04.16 21:43 Ignacy
- 14.04.16 21:31 Ignacy
- 14.04.16 21:35 Ignacy
Najnowsze wątki z tej grupy
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=