eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKto ma pierwszenstwo ??,.Re: skręt w prawo.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ignacy" <h...@c...yt>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56fe8153$0$22823$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndm7s5$8fs$1@node2.news.atman.pl>
    <u...@4...com>
    <570536c4$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
    <u...@4...com>
    <57062dd6$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@4...com>
    <570637b7$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
    <t...@4...com>
    <57064ba4$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...com>
    <570896dc$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
    <nebhko$bfj$1@pippin.nask.net.pl>
    In-Reply-To: <nebhko$bfj$1@pippin.nask.net.pl>
    Subject: Re: skręt w prawo.
    Date: Sun, 10 Apr 2016 15:17:19 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Lines: 33
    Message-ID: <570a526b$0$22835$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 94-229-215-75.static.espol.com.pl
    X-Trace: 1460294251 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22835 94.229.215.75:1112
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2873
    X-Received-Body-CRC: 3491500532
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2580143
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:nebhko$bfj$1@pippin.nask.net.pl...
    >W dniu 09.04.2016 o 07:44, Ignacy pisze:
    >
    >> Mam bardzo mocne wsparcie w konstrukcji skrzyżowania,
    >> czyli budowa skrzyżowania i oznakowanie.
    >> Tzn., że po opuszczeniu drogi głównej ruch jest skierowany
    >> na dwa pasy, czyli każdy kierowca jedzie swoim pasem
    >> i ich kierunki jazdy nie przecinaja się.
    >> Stosuje się przepisy o zmianie pasa.
    >>
    >>> liczy się tylko interpretacja czy po manewrze masz tutaj prawo zająć
    >>> lewy pas i czy będzie to częścią skrętu.
    >>
    >> skręt kończy się tam gdzie kończy się namalowana powierzchnia wyłączona.
    >> Dalej są dwa równoległe pasy ruchu i chcąc zająć lewy pas,
    >> należy ustąpić.
    >>
    > Czyli reguła pierwszeństwa samochodu z prawej nie istnieje?

    W tym przypadku ta reguła nie ma zastosowania, bo dwa pojazdy
    spotykają się jadąc równolegle, każdy po swoim pasie.
    Ich kierunki jazdy mogą się przeciąć wtedy, gdy jeden z nich zechce zmienić
    pas. Wtedy stosuje się przepis o zmianie pasa.

    > Bo wszędzie na nieoznakowanej jezdni można sobie wyobrazić swój pas ruchu
    > na który chce wjechać konkurent?

    Mój pas ruchu nie może biec w kierunku wymyslonym przeze mnie,
    czyli dowolnym, tylko musi być zgodny z osią jezdni
    i biec mozliwie blisko prawej krawędzi jezdni.
    Jeżeli konkurent chce wjechać to musi ustąpić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: