  • 11. Data: 2012-03-19 10:14:37
    Temat: Re: skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 19.03.2012 11:01, Andrzej Lawa wrote:
    > Ewentualnie można pomyśleć o jakiś powiadomieniu przez GSM - rozwiązań
    > jest "od pyty".

    No, jest. Tylko ile z nich będzie skutecznych? Bo ja nie słyszałem by
    było coś skuteczniejszego od polisy :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 12. Data: 2012-03-19 10:16:17
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    http://allegro.pl/alarmy-zestawy-alarmowe-46116

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 13. Data: 2012-03-19 10:23:45
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-19 11:14, duddits pisze:
    > No, jest. Tylko ile z nich będzie skutecznych? Bo ja nie słyszałem by
    > było coś skuteczniejszego od polisy :)

    Zależy ile masz do wydania.
    Ale przy droższym sprzęcie to i 1,5kpln można dać.
    Zresztą w garażu zazwyczaj nie trzyma się tylko motocykla.
    Ten wygląda fajnie: http://kut.as/071l

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 14. Data: 2012-03-19 10:24:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2012 11:14, duddits pisze:

    > No, jest. Tylko ile z nich będzie skutecznych? Bo ja nie słyszałem by
    > było coś skuteczniejszego od polisy :)

    Zdefiniuj skuteczność... Na pewno skutecznie powiadomią - pytanie, czy
    ktoś zdoła skutecznie na powiadomienie zareagować.

  • 15. Data: 2012-03-19 10:27:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2012 11:14, duddits pisze:
    > Bo ja nie słyszałem by było coś skuteczniejszego od polisy :)

    Weź mnie nie denerwuj polisami... Jak ostatnio usiłowałem uzyskać wycenę
    AC za Foresighta 250, to w PZU przekroczyli 25% wartości.

  • 16. Data: 2012-03-19 10:29:28
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 19.03.2012 11:24, Andrzej Lawa wrote:
    > Zdefiniuj skuteczność... Na pewno skutecznie powiadomią - pytanie, czy
    > ktoś zdoła skutecznie na powiadomienie zareagować.

    Ładnie sam sobie odpowiedziałeś :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 17. Data: 2012-03-19 10:29:53
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 19.03.2012 11:27, Andrzej Lawa wrote:
    > Weź mnie nie denerwuj polisami... Jak ostatnio usiłowałem uzyskać wycenę
    > AC za Foresighta 250, to w PZU przekroczyli 25% wartości.

    A to nie wiem, ja mam w Allianz.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 18. Data: 2012-03-19 10:31:53
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 19.03.2012 11:23, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:
    > Zależy ile masz do wydania.

    Skoro kupiłeś motocykl - raczej dużo :)

    > Ale przy droższym sprzęcie to i 1,5kpln można dać.
    > Zresztą w garażu zazwyczaj nie trzyma się tylko motocykla.

    A dlaczego nie? Ja trzymam :)

    > Ten wygląda fajnie: http://kut.as/071l

    Fajniej chyba wygląda ten adres ... :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 19. Data: 2012-03-19 10:42:06
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-19 11:31, duddits pisze:

    > A dlaczego nie? Ja trzymam :)

    Nie miałem na myśli samochodu, tylko jakieś inne graty, które też mogą
    mieć sporą wartość i zostać przy okazji sprzątnięte.

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 20. Data: 2012-03-19 10:56:00
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 19.03.2012 11:42, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:
    > Nie miałem na myśli samochodu, tylko jakieś inne graty, które też mogą
    > mieć sporą wartość i zostać przy okazji sprzątnięte.

    A no to prawda. Choć ja akurat mam parking podziemny, więc graciarnię
    robię gdzie indziej.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach