  • 1. Data: 2012-03-16 19:55:48
    Temat: Zlot na Jasnej Górze PRZENIESIONY!!!
    Od: MAŁY <d...@g...com>

    OŚWIADCZENIE

    Już od 9 lat na Jasnej Górze zbierają się motocykliści, aby prosić
    Jasnogórską Panią, Królową Polski, o opiekę i bezpieczny sezon
    motocyklowy. Każdego roku, w trzeci weekend kwietnia na Jasną Górę
    przyjeżdżają motocykliści z całej Polski a również z Węgier, Ukrainy,
    Litwy i innych krain. W ostatnim, VIII Jasnogórskim Zlocie im. Księdza
    Ułana Zdzisława Peszkowskiego, uczestniczyło ponad 50 tys. osób i 35
    tys. motocykli. Policjanci z Komendy Głównej jak i z Miejskiej w
    Częstochowie, zwracali uwagę na wzorowe zachowanie się i
    samodyscyplinę motocyklistów, uczestników tego zlotu. Cechą
    wyróżniającą Jasnogórskie spotkania od innych zlotów motocyklowych,
    jest zakaz handlu i promocji politycznej.

    Tylko Jasnogórska Pani i motocykliści. To stwarzało niezwykłą
    atmosferę i nadawało szczególne znaczenie temu spotkaniu. Pomijany
    milczeniem przez media, Jasnogórski Zlot Gwiazdzisty, stał się
    największym zlotem motocyklowym w Europie.

    Wiedzieli o tym kolejni prezydenci Częstochowy, wiedział i Pan
    prezydent Krzysztof Matyjaszczyk.
    I oto dowiaduję się kilka dni temu, że w III Alei NMP, w bezpośrednim
    sąsiedztwie Jasnej Góry, w miejscu z którego korzystają motocykliści
    którzy nie mieszczą się na Jasnogórskich Błoniach, pod patronatem Pana
    Prezydenta Częstochowy, przygotowywany jest bazar. Będzie handel, trzy
    zespoły rockowe, tanie dyskoteki, puby.

    Nie wiem czym kieruje się Pan Prezydent Częstochowy? Czy to tylko chęć
    zysku? Czy może chęć zrównania zlotu z setkami innych, a tym samym
    jego likwidacja?

    W tej sytuacji postanowiłem:
    JASNA GÓRA 2012
    IX Motocyklowy Zlot Gwiaździsty im. Księdza Ułana Zdzisława
    Peszkowskiego, radosne rozpoczęcie sezonu motocyklowego w dniach 14-15
    kwietnia 2012 roku
    odbędzie się w GIETRZWAŁDZIE k/ Olsztyna,
    w niezwykłym miejscu, gdzie w 1877 roku Matka Boża objawiła się
    polskim dzieciom i kiedy Polakom pod zaborem pruskim nie wolno było
    mówić w języku ojczystym, przemówiła do nich po polsku.
    Pani Jasnogórska jedzie z nami, jadą Ojcowie Paulini.

    Wiktor Węgrzyn
    Prezes Stowarzyszenia Międzynarodowego Motocyklowego Rajdu
    Katyńskiego.
    Organizator Jasnogórskich Zlotów i Motocyklowych Rajdów Katyńskich.

    Warszawa, 15 marca 2012 roku

    http://rajdkatynski.net/index.php?option=com_content
    &task=view&id=206&Itemid=43

  • 2. Data: 2012-03-16 20:01:56
    Temat: Re: Zlot na Jasnej Górze PRZENIESIONY!!!
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "MAŁY" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > przyjeżdżają motocykliści z całej Polski a również z Węgier, Ukrainy,
    > Litwy i innych krain. W ostatnim, VIII Jasnogórskim

    Spierdalaj z tym fajansem. Jestem wyznawcą Świętej Flaszki i Arcykaszanki.
    Więc kurwa, nie obrażaj moich uczuć religijnych!!!!

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-03-16 20:10:49
    Od: MAŁY <d...@g...com>

    On 16 Mar, 21:01, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Spierdalaj z tym fajansem. Jestem wyznawcą Świętej Flaszki i Arcykaszanki.
    > Więc kurwa, nie obrażaj moich uczuć religijnych!!!!
    >
    > --
    > Grzybol

    Urzekła mnie Twoja historia. A co na to Twój barman-spowiednik?

  • 4. Data: 2012-03-16 20:54:31
    Od: "Niby Nic" <n...@o...pl>

    Nic nie jest przeniesione. Grupa ludzi, którzy rościli sobie prawo do
    imprezy obraziła się i zabiera zabawki. Krzyż im na drogę.

  • 5. Data: 2012-03-16 21:06:54
    Od: MAŁY <d...@g...com>

    On 16 Mar, 21:54, "Niby Nic" <n...@o...pl> wrote:
    > Nic nie jest przeniesione. Grupa ludzi, którzy rościli sobie prawo do
    > imprezy obraziła się i zabiera zabawki. Krzyż im na drogę.

    Też jestem za, żeby jechać do częstochowy!

  • 6. Data: 2012-03-16 22:27:39
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    Logistycznie Jasna Góra zwycięża...
    a bary i handełe - zadymić s rur...

  • 7. Data: 2012-03-18 19:36:58
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Czy trudno jeżdzi się klęcząc? To jest tzw. sakrostunt?

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2012-03-19 12:39:57
    Od: "Piotr Skrzynecki" <n...@g...pl>

    On Fri, 16 Mar 2012 23:27:39 +0100, wlasti <w...@w...pl> wrote:

    > Logistycznie Jasna Góra zwycięża...
    > a bary i handełe - zadymić s rur...

    Ach, wredne bary i handełe lichwiarze! Na pokuszenie wodzą
    pielgrzymujących cieśli ubogich i pastuszków.

    --
    Nikanor [SH300, TE630]

  • 9. Data: 2012-03-20 19:04:02
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > Ach, wredne bary i handełe lichwiarze! Na pokuszenie wodzą
    > pielgrzymujących cieśli ubogich i pastuszków.

    dobre dobre bary - naści bułeczke... :)