  • 1. Data: 2012-03-17 19:42:21
    Temat: Efektowna gleba..
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Wyległo dziś sporo luda,no i na Modlińskiej chłopaczek Banditem pacnął
    na prostym odcinku,nie zauważyłem dlaczego,pewnie przesadził z
    hamulcem.Jechał w grupie,ale fuksem nikogo więcej nie zdjął z asfaltu,a
    na dupie przebył spory odcinek.Bardzo efektownie to wyglądało,rozp..
    chłodnicę i leciał w wielkiej chmurze spalonego oleju,normalnie efekty
    filmowe.Jak dla mnie dziwne wrażenie bo zazwyczaj gleby oglądam grając
    główną rolę:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 2. Data: 2012-03-17 20:30:00
    Temat: Re: Efektowna gleba..
    Od: amos <g...@g...com>

    On 17 Mar, 20:42, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > filmowe.Jak dla mnie dziwne wrażenie bo zazwyczaj gleby oglądam grając
    > główną rolę:-)

    Rozumiem, ze masz klopot z tym, ze Ci ktos glowna role odbiera?
    Nie bierz do glowy, zawsze mozesz byc lepszy.

    --
    zdrowka
    amos

  • 3. Data: 2012-03-17 20:33:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
    > Rozumiem, ze masz klopot z tym, ze Ci ktos glowna role odbiera?
    > Nie bierz do glowy, zawsze mozesz byc lepszy.

    Absolutne mistrzostwo to chyba czołówka z TIR-em? :-)

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2012-03-21 10:22:45
    Od: "Jacek.M" <m...@g...com>

    > Absolutne mistrzostwo to chyba czołówka z TIR-em? :-)

    Z pociągiem :)