  • 1. Data: 2012-03-18 17:08:28
    Temat: skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
    Od: marz <milanowska@_NOSPAM_gmail.com>

    ZANIM KUPISZ-SPRAWDŹ!!!A JEŚLI ZOBACZYSZ GDZIEKOLWIEK ZADZWOŃ POD 997 DO
    NAS 600212127 508960104

    KAWASAKI ZZR 1400 ABS ROK PRODUKCJI 2008
    NR.REJ. WK 2001
    NR.VIN JKBZXT40CDA004501
    NA PRZEDNIEJ SZYBIE NAKLEJKA DUSZKA GHOSTBUSTERS
    KANAPA ROBIONA NA ZAMÓWIENIE Z SZARĄ DZIARĄ ZZR
    LEWA KOŃCÓWKA TŁUMIKA DELIKATNIE OTARTA O ZDERZAK SAMOCHODOWY (JAZDA W
    KORKACH)

    MOTOCYKL ZOSTAŁ SKRADZIONY Z GARAŻU W NOCY Z 17 NA 18.03.12 W MIEJSCOWOŚCI
    HALINÓW 05-074

  • 2. Data: 2012-03-18 17:47:56
    Temat: Re: skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "marz" <milanowska@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > KORKACH)
    >
    > MOTOCYKL ZOSTAŁ SKRADZIONY Z GARAŻU W NOCY Z 17 NA 18.03.12 W MIEJSCOWOŚCI

    Jaki kolor??
    Wrzuc zdjecie.

    eryk

  • 3. Data: 2012-03-19 09:21:17
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2012-03-18 18:08, marz pisze:
    > ZANIM KUPISZ-SPRAWDŹ!!!A JEŚLI ZOBACZYSZ GDZIEKOLWIEK ZADZWOŃ POD 997 DO

    > MOTOCYKL ZOSTAŁ SKRADZIONY Z GARAŻU W NOCY Z 17 NA 18.03.12 W
    > MIEJSCOWOŚCI HALINÓW 05-074

    O raju! współczuje, to tam kradną?
    A ja miałem swoja Czarnule przez zimę trzymać w Halinowie/ To teraz mnie
    nastraszyłeś, tam stoi moja pierwsza Jawka 50, którą 32 lata temu
    zaczynałem przygody/

    Współczucia wyrazy

    Pozdr
    Tomek
    XX Czarnula

  • 4. Data: 2012-03-19 09:40:21
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-18 18:08, marz pisze:
    > MOTOCYKL ZOSTAŁ SKRADZIONY Z GARAŻU W NOCY Z 17 NA 18.03.12 W
    > MIEJSCOWOŚCI HALINÓW 05-074

    Współczuję, choć się trochę dziwię. Koszt alarmu do garażu to ~300 zł. A
    można kupić też jakieś za mniej niż 100, ale przy takim sprzęcie ja bym
    już odżałował te trzy stówy. No ale mądry Polak po szkodzie...

    PS - Cechy charakterystyczne pewnie już usunięte, tak że owiewki z
    naklejką raczej nie ma co szukać.

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 5. Data: 2012-03-19 09:51:43
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sheikh 'le Mineth' el Shah" <s...@g...ogle.com> napisał
    w wiadomości news:4f66ff05$0$1268$65785112@news.neostrada.pl... W dniu
    2012-03-18 18:08, marz pisze:
> [...]
    > już odżałował te trzy stówy. No ale mądry Polak po szkodzie...
    > PS - Cechy charakterystyczne pewnie już usunięte, tak że owiewki z

    Jaki alarm na złodzieja? O czym Ty piszesz?

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2012-03-19 10:00:47
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-19 10:51, Grzybol pisze:
    > Jaki alarm na złodzieja? O czym Ty piszesz?

    O prostym alarmie garażowym z allegro?
    To raczej nie byli pro-złodzieje.
    Jak by zaczęło wyć, to by dali nogę.

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 7. Data: 2012-03-19 10:01:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2012 10:51, Grzybol pisze:

    > Jaki alarm na złodzieja? O czym Ty piszesz?

    Normalna czujka ruchu... Oczywiście to zadziała, jeśli ktoś tę czujkę
    może usłyszeć - czyli będzie słabo działać w jakichś odległych garażach.

    Ewentualnie można pomyśleć o jakiś powiadomieniu przez GSM - rozwiązań
    jest "od pyty". Ba! Można sobie nawet zrobić alarm z powiadomieniem i
    zdalnym podglądem z wykrywaniem ruchu i wrzucaniem wykrytego ruchu na
    zdalny serwer już na samym pojeździe, tylko wtedy może się pojawić
    problem z rozładowywaniem akumulatora ;)

  • 8. Data: 2012-03-19 10:07:11
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-19 11:01, Andrzej Lawa pisze:
    > Normalna czujka ruchu... Oczywiście to zadziała, jeśli ktoś tę czujkę
    > może usłyszeć - czyli będzie słabo działać w jakichś odległych garażach.

    Nawet w odległym - jak zacznie wyć, to złodziej na 95% odpuści.

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 9. Data: 2012-03-19 10:08:28
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sheikh 'le Mineth' el Shah" <s...@g...ogle.com> napisał
    w wiadomości news:4f6703cf$0$1273$65785112@news.neostrada.pl... W dniu
    > O prostym alarmie garażowym z allegro?
    > To raczej nie byli pro-złodzieje.
    > Jak by zaczęło wyć, to by dali nogę.

    Pisałem w tym sensie, że na załodzieja nie ma zabezpieczeń. Jak się skurwiel
    uprze to ukradnie wszystko:-)

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2012-03-19 10:14:33
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-19 11:08, Grzybol pisze:
    > Pisałem w tym sensie, że na załodzieja nie ma zabezpieczeń. Jak się
    > skurwiel uprze to ukradnie wszystko:-)

    Właśnie, że są. I nie kosztują majątku.
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=alarm+ga
    rażu