    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: skonsruujmy !
    <o9fkpd$88c$1@node2.news.atman.pl> <o9fks5$853$2@node2.news.atman.pl>
    <o9frcn$f4u$1@node2.news.atman.pl> <o9j2ds$snc$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <58bd1fc0$0$5162$65785112@news.neostrada.pl>
    <vlb76m6e63qi$.1d12fwje52zyk.dlg@40tude.net>
    <o9lobi$un$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <o9lppp$32j$1@node2.news.atman.pl> <oa7gdt$7vl$1@node2.news.atman.pl>
    <58c79f18$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <2mc21qwa7pks$.1olvp7b81tkap.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <58c81b51$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <58c83f6b$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 14 Mar 2017 21:12:14 +0100

    Pan J.F. napisał:

    > Jarku - wieksza willa, czy palac ?
    > Palac moze miliardy kosztowac ... i to juz jest istotna wartosc
    > w porownaniu do budzetu. Rocznego budzetu co prawda.
    >
    > A skad wiesz, czy na palacu sie skonczylo ? Moze ma miliardy na
    > zagranicznych kontach, palace, jachty ...

    Nie skończyło się, Janukowycz wyprowadzał miliardy na zagraniczne
    konta. Zaznaczyłem, że kradł ponadprzeciętnie, tak na wschodnią
    modłę, w innych krajach nie do pomyślenia. Nie da się jednak obronić
    tezy, że odbierając mu to wszystko, dałoby się doprowadzić Ukrainę
    choćby do poziomu Polski. Natomiast nic bym nie miał przeciwko temu,
    aby obecnie rządzący nad Wisłą ukradli podobną kwotę z budżetu -- byle
    tylko poszli sobie zaraz tam, gdzie Janukowycz.

    > A Elektrownia atomowa w Zarnowcu stoi ?
    > A pieniadze zostaly wydane :-)
    >
    > Oczywiscie nie oskarzam tamtej wladzy, pieniadze zostaly wydane na
    > przygotowania, ktore zostaly zrobione ... ale pamietaj - prawdziwe
    > pieniadze zarabia sie na duzych inwestycjach, po ktorych zostaje
    > protokól zniszczenia :-)
    >
    > Ponoc miejscowi badzo te elektrownie chwalili - tyle willi sie
    > w regionie wybudowalo.
    > No ale nawet 1000 domow to nie jest jakis znaczacy punkt w gospodarce

    W pewnym sensie też jestem trochę "miejscowy". Jakiś czas temu kupiłem
    sobie działkę w nadmorskich okolicach. Sam nie wiem po co, ale kupiłem.
    Od Żarnowca jednak kawałek drogi. Aż tu nagle się okazuje, że powstał
    projekt budowy elektrowni atomowej w tej gminie. W takiej odległości,
    że taczkami łatwo przejechać. Powinienem chwalić?

    > Bagsik jakos nie mial problemu z zainwestowaniem.

    Nie wyoscylował kwoty, którą dałoby się porównać do różnicy dorobku
    między 3RP (z Bagsikiem, ale też i z Balcerowiczem), a Ukrainą
    (z Janukowyczem i poprzednikami).

    --
    Jarek