  • Data: 2010-03-24 11:03:26
    Temat: Re: skoda fabia kombi... warto?
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-24 10:44, mateusx6 pisze:
    > Warto taka skode fabia kombi kupowac z silnikiem 1.4 benzyna, czy lepiej 1.9
    > diesel? Silnik 1.4 aby mniejsze spalanie bylo, choc pewnie to za slaby
    > silnik co? Rocznie przebieg ok 25tys km. Co sie najczesciej psuje w tych
    > skodach?

    Jeśli toto nie musi być wybitnie szybkie to 1.4 IMO wystarczy, ale
    sprawdź sobie może na jeździe próbnej jaki Ci pasuje.
    W poprzedniej generacji problemem było skrzypiące przednie zawieszenie i
    łączniku stabilizatorów. Ja wymieniłem owe po ok. 40kkm na zamienniki,
    które wytrzymały do końca (108kkm).
    Nie sprawiał mi zawodu ten pojazd, zadowolony byłem.
    P.