  • Data: 2010-03-24 14:13:23
    Temat: Re: skoda fabia kombi... warto?
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mateusx6" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hocvlb$bhj$...@i...gazeta.pl...

    > Tak wskazuje ten hiper komputer pokladowy :) oczywiscie nie sprawdzane w
    > korkach :) i oczywiscie do tego dodajemy z litr co by wykluczyc obliczenia
    > komputerka..

    > Czyli kicha :( jakos mnie przeraza kle kle kle.. pod maska przez godzine
    > jazdy.. a co jak dluzsza trasa bedzie :( Moze to kwestia przyzwyczajenia?
    > Caly czas tylko benzyniakami jezdzilem.

    Przy takich odleglosciach, 40km w jedna strone to ja bym obstawial
    1.9SDI, kolega ma w Polo kombi taki silnik i jezdzi neico dalej do pracy bo
    chyba ponad 50km w jedna strone to srednia ma 4.8l/100

    Ja jak jezdzilem moim polo 1.4D tez te 40km w jedna to mnie srednia wyszla
    4.9.

    No i zaleta SDI jest to ze mozna sobie rzepaku zatankowac na bliskiej.

    PZDr
    Adam