  • Data: 2010-03-24 18:23:39
    Temat: Re: skoda fabia kombi... warto?
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-24 16:21, Pedro pisze:

    > Ile km zrobi?e? na BioEstrze?Czy spota?y Ci? jakie kolwiek bol?czki przez to
    > paliwo?

    Golfem 3 TDI 90KM zrobiłem jakieś 20.000km - latem praktycznie zawsze od
    wprowadzenia go na bliskiej tankuję. Jak jeszcze nie było na bliskiej
    potrafiłem jeździć na PolOil przy Trasie Toruńskiej (DC) żeby bio zalać.

    TDI 90KM sprawuje się dzielnie na estrze.

    Jedyna usterka w układzie paliwowym jaką musiałem w tym okresie zrobić
    to uszczelnienie głowiczki wysokiego ciśnienia, zaczeło spod niej kapać
    - czy od bio czy nie nie mam zielonego pojęcia.Akurat zaczeło kapać jak
    się zrobiło bio nieopłacalne i zacząłem lać ropę ;)

    Jak na ilość bio którą spaliłem to i tak wyszedłem na swoje - kpl
    uszczelek do pompy VP37 kosztował coś około 35zł + robocizna za pompę
    chyba 250zł zapłaciłem.

    Samochód jeździ na bio tak jak na zwykłej ropie, tylko zapach z tyłu za
    nim jest całkiem inny - mi bardziej odpowiada.

    Odpalanie - jak jest cieplej to nie ma różnicy, jak temp. podchodzi do
    zera to wyraźnie potrafi estrem na biało przykopcić (jest gęstszy), ale
    to też tylko przez chwilę.

    Pozdrawiam !!