  • From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Fri, 11 Jan 2013 09:56:12 +0100

    Thu, 10 Jan 2013 16:59:25 +0100, J.F

    >>>>Ciągnąć to i mój jakoś ciągnie.
    >>>>Tylko niezbyt kulturalnie. :P
    >>> A ten kulturalnie..
    >>Owszem. Tym mnie własnie uwiódł.
    > Ale ja tu o dieslu opla pisalem.

    A, w takim razie nie wierzę. :P Jeździłem dieslem Insigni z AT, było
    porównywalnie jak w mojej Mazdzie 6. Diesel klepie i zawsze będzie klepać
    (warczeć) przy butowaniu. Taka jest technologia i koniec.

    > No ale tak sie jezdzi, no powiedzmy do 3k rpm.

    W czasie przyśpieszania hałas jest większy niż w TFSI.
    W spoczynkowym ciągnięciu też jest, niewiele ale zawsze, ciszej.

    > No to widac ford potrafi lepiej wyciszyc kabine.

    Jest taka opcja, aczkolwiek szczerze w to wątpię. Raczej nie chcesz
    dopuścić do siebie faktu, że gówniana Octavka może lepiej i ciszej jechać
    niż Mondeo czy M6. :P Też się wkurzam -- ale już się pogodziłem. :P

    > Nie

    Więc najpierw zasiądź, a potem podyskutujemy. :P

    Też do niedawna broniłem diesla, bo żeby z wolnossaka wycisnąc nominalną
    moc, to trzeba było wykręcić na 4-5k -- a wtedy faktycznie zaczynał się
    hałas. Ale TFSI to inna bajka.

    > ale jesli jest znacznie ciszej, to ta octavia nie
    > jest ze sredniej polki, tylko z dobrej :-)

    Na to wychodzi.

    > P.S. Osobiscie nie lubie zbyt cichych samochodow - lubie
    > slyszec silnik w czasie jazdy. Cicho, ale jednak slyszec.

    Ja bym najchętniej jeździł elektrykiem. :P

    --
    Pozdor Myjk