  • 41. Data: 2012-07-18 11:01:24
    Temat: Re: sklep google play vs app store
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 10:51:51 +0200, Trybun napisał(a):

    > Tak jak Waldek raczył zauważyć - być może kiedyś doświadczysz tego
    > cieleśnie.

    Wg waszego toku rozumowania każda wycieczka po centrum miasta to wielki
    koszt i zagrożenie, bo nie dość, że jest mnóstwo reklam dookoła, na
    których przecież ktoś zarabia, to jeszcze dodatkowo wszędzie monitoring.
    Zero prywatności. Nie da się za darmo spacerować. No i w mordę można
    dostać.
    Jak żyć?
    --
    marcin

  • 42. Data: 2012-07-18 11:48:35
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 09:45:25 +0200, tyran napisał(a):

> [...]
    > synchronizuje .. wszedzie mam dostep do informacji, ktore potrzebuje.
    > A to ze google przeczyta, ze zona mi napisala "o ktorej wroce?" to
    > czy to ma jakas wartosc dla nich? W ogole zaczalem sie skupiac na
    > dniu codziennym, na spedzaniu czasu z rodzicami (ktorzy kiedys
    > odejda), z dziecmi (ktorym kiedys odejde) .. minimalizujac czas
    > poswiecony na obsluge dzisiejszego swiata za pomoca technologii .. a
    > takie serwisy jak google, bankowosc elektroniczna, sklepy internetowe
    > pozwalaja minimalizowac czas, ktory trzeba poswiecic na wykonywanie

    http://www.lolwithme.org/wp-content/uploads/SocialMe
    diaAndYou.jpg

    Sklepy i banki obowiązują ustawy o ochronie danych osobowych a banki
    jeszcze o tajemnicy bankowej. Google explicite żąda zgody na
    przywłaszczenie sobie wszystkich twoich danych oraz ich sprzedaż.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

  • 43. Data: 2012-07-18 13:13:33
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-18 11:01, zly pisze:

> [...]
    > których przecież ktoś zarabia, to jeszcze dodatkowo wszędzie monitoring.
    > Zero prywatności. Nie da się za darmo spacerować. No i w mordę można

    Sorry, ale młodość i brak doświadczenia życiowego przez Ciebie przemawia.

  • 44. Data: 2012-07-18 13:21:39
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    .
    > No nic, zobaczymy co nowego przyniesie WP8, jakis czas temu czytalem
    > artykul, ze byc moze MS bedzie chcial odebrac klientow biznesowych

    Nic nie przyniesie. Windows z Nokia :) to nie ma prawa dzialac :)
    Windows Mobile bylo OK, WP7 - pomylka, WP8 - ? nie wierze

  • 45. Data: 2012-07-18 13:23:45
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 13:13:33 +0200, Trybun napisał(a):

    > Sorry, ale młodość i brak doświadczenia życiowego przez Ciebie przemawia.

    Na to nic nie poradzę. Ale jako ten bardziej doświadczony, lub bardziej
    przewidujący może mi opowiesz co i jak? Wpisałem sobie w guglemaps adres.
    Zaatakował mnie reklama, że jest tam warsztat samochodowy. Mimo, że tego
    właśnie szukałem poczułem się okradziony i wykorzystany. Już wiem, że moja
    prywatność została zgwałcona.
    Prosiłbym tylko o podpowiedź jak to zadziała (ło)na moją niekorzyść?
    --
    marcin

  • 46. Data: 2012-07-18 15:09:59
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    zly nabazgrał(a):

> [...]
    > właśnie szukałem poczułem się okradziony i wykorzystany. Już wiem, że moja

    Odpalam TV chćće oglądać film a tu nagle jakies proszki mnie atakują ..
    zostałem zgwałcony ....

  • 47. Data: 2012-07-18 16:42:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zly" napisał w wiadomości
> [...]
    >monitoring.
    >Zero prywatności. Nie da się za darmo spacerować. No i w mordę można

    Teraz sie jeszcze da, ale kiedys uslyszysz - panie Zly, co pan tak
    czesto do burdelu zachodzi.
    I czemu pan chce pracowac w naszym supermarkecie Tesco, skoro zakupy
    robi pan w Lidlu ..

    A potem bedzie "panie Zly, a po cos pan na ostatnich wyborach do
    kabiny wchodzil. Przeciez madrzejsi od pana ustalili - bez skreslen."

    J.

  • 48. Data: 2012-07-18 17:09:26
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 15:09:59 +0200, Chris napisał(a):

    > Odpalam TV chćće oglądać film a tu nagle jakies proszki mnie atakują ..
    > zostałem zgwałcony ....

    I słusznie, bo przeszkodziły ci w oglądaniu tv, za którą zapłaciłeś. Być
    może nawet dwa razy, bo pewnie jesteś uczciwym obywatelem.

    --
    marcin

  • 49. Data: 2012-07-18 17:36:40
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 11:01:24 +0200, zly napisał(a):

> [...]
    > których przecież ktoś zarabia, to jeszcze dodatkowo wszędzie monitoring.
    > Zero prywatności. Nie da się za darmo spacerować. No i w mordę można

    Ciekawe, że mimo, że utrata prywatności nie jest dla ciebie problemem, tu
    się jakoś wstydziłeś podać imię i nazwisko. Masz na nazwisko Psikuta?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 50. Data: 2012-07-18 18:59:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > Mozesz nieco wiecej napisac na temat tych kwot?

    No takie życzy sobie MS i z tego co wiem inni podobnie.

    > Chyba tak nie da sie tego rozpatrywac. Obecnie kazdy struga swoj wlasny
    > market i gdyby Palm przetrwal robilby pewnie to samo. Koniec koncow efekt
    > bylby zblizony z podobna nazwa.

    Markety ograniczają konkurencję a nie zwiększają. Zwiększa wolny rynek w
    postaci milionów małych sklepików. Palmy były kiedyś po prostu relatywnie
    droższe, więc rynek mniejszy. To samo miałeś na PPC i na PC.

    > W tamtych czasach do TXa dokladali okrojona wersje bodajze Pocket Tunes
    > z zacheta do kupna pelnej wersji

    > "W ogole" mija sie jednak z rzeczywistoscia. Jak czesto mozna znalezc info
    > o problemach z bezpieczenstwem? Sporadycznie, przy ponad 500k aplikacji na
    > iOS i 300k? na Androida. Ostatnia "afera" to zhakowane mikroplatnosci w
    > iOS.

    Co to ma wspólnego ze sklepami ?

    > Sadzisz, ze gdyby w ogole nikt sie nie zajmowal bezpieczenstwem takie
    > problemy pojawialyby sie sporadycznie?

    Ale, że sklepy się zajmują ? Daj spokój, oni sprzedają. Ochrona tkwi w
    systemie operacyjnym.

    > Jakis czas temu Google tez ulepszylo zabezpiezpieczenia, a wiesci z
    > ostatnich dni o jakims androidowym robalu dotycza wlasnie pirackich wersji
    > aplikacji gdzie faktycznie nie ma zadnej kontroli.

    Kontroli czego ? System operacyjny kontroluje aplikacje by nie mogły zrobić
    więcej niż użytkownik sobie życzy. Kiedyś w zakresie plików, dzisiaj w
    zakresie większejj liczny zasobów. Piracka aplikacja dokładnie tak samo jest
    kontrolowana jak te w sklepie. Więc na czym miałoby polegać twoje "gdzie
    faktycznie nie ma żadnej kontroli" ?

    > Co do lokalizacji - masz na mysli wodke z zagryzka w postaci agps?

    Mam na myśli wiązanie różnych zasobów tak, że przestają być prywatne.