  • 11. Data: 2012-07-17 17:00:06
    Temat: Re: sklep google play vs app store
    Od: atm <...@v...pl>

    > Miliony much nie mogą się mylić - ma pachnieć fekaliami, to będzie. Byle
    > klienci czuli się jak u siebie w domu. Ma się ładnie i płynnie pokazywać -
    > będzie, przykryjemy wszystkie przycięcia przecudnie animowaną bitmapą.
    > Nawet jak na użyteczne info trzeba będzie poczekać tyle samo albo i dłużej
    > niż w czasach powszechnie opluwanego Windows Mobile.

    Wogole nie tesknie za WM. Przygode z tym systemem skonczylem na v6.
    Programy rozrzucone po calej sieci, czesto na stronach, ktore za punkt
    honoru stawialy sobie otworzenie tysiaca okienek w tle czy zawirusowanie
    komputera. Zabawy w tweakowanie rejestru i wrzucanie dodatkoych
    bibliotek tez byly zabawa jedyna w swoim rodzaju. Kulawa przegladarka...
    no coz reprezentowala poziom dostepny na owe czasy.
    Spora ilosc programow zle wyswietlanych na wyzszej rozdzielczosci niz
    320x240. No i to co chyba tylko mnie irytuje - wszelkie dzwieki
    sprzegniete z glownym suwakiem dzwiekowym systemu, lacznie z
    przypomnieniami kalendarza. Nie podobalo mie sie rowniez to nasladowanie
    na sile PCta jesli chodzi o UI.
    Pewnie znalazloby sie wiecej "ficzerow" tyle, ze po wielu latach latwo
    zapomniec o czesci wad i upierdliwych rozwiazan... Interfejs w jednym
    jezyku... pamietam patenty na zmiane romu w Ipaqu 2210 z niem na pl...
    Tak, to byly doznania jedyne w swoim rodzaju ;]

  • 12. Data: 2012-07-17 17:43:08
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 17:00:06 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > jezyku... pamietam patenty na zmiane romu w Ipaqu 2210 z niem na pl...
    > Tak, to byly doznania jedyne w swoim rodzaju ;]

    To się później dosyć poważnie zmieniło - doszła Opera Mobile, większość
    programów radziła sobie dobrze z wysoką rozdzielczością, doszło Sense,
    które pozwalało spokojnie obsługiwać większość systemu palcem, od dawna
    dało się rozdzielić dźwięk na dwa suwaki (dzwonki i dźwięki systemu) itp.
    Wisbar Advance Desktop dawał widgety i pulpity jakie teraz ma android a
    strony ze sprawdzonym softem miały sprawdzony soft, a nie kilka perełek
    zasypane tonami badziewia jak w markecie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 13. Data: 2012-07-17 17:55:34
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > strony ze sprawdzonym softem miały sprawdzony soft, a nie kilka perełek
    > zasypane tonami badziewia jak w markecie.

    W takim wypadku trzeba "podziekowac" firmie, ktora w nasladowaniu
    zaczyna nasladowac Nokie (MeeGo) bo z Apple jej to niezbyt wychodzi ;]
    Poza tym gdyby WM przetrwal, sadzisz ze ichmi market bylby wolny od
    badziewia? Malo tego bylo swego czasu? Co chwila pojawialy sie tego
    typu "perelki" na WM i PalmOS. Wazyly po klikanascie kB i ich objetosc
    z reguly byla wprost proporcjonalna do oferowanej jakosci.
    No nic, zobaczymy co nowego przyniesie WP8, jakis czas temu czytalem
    artykul, ze byc moze MS bedzie chcial odebrac klientow biznesowych np
    RIMowi. Gdyby tak sie stalo powinno to zaowocowac dopracowanymi
    profesjonalnymi rozwiazaniami i wyzszym poziomem bezpieczenstwa.
    Pozywiom uwidzim, byle nie skonczylo sie jedynie na polozeniu nawych
    kafli w wc (w trzech rozmiarach i kilku smakach);]

  • 14. Data: 2012-07-17 18:17:54
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 17:55:34 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > RIMowi. Gdyby tak sie stalo powinno to zaowocowac dopracowanymi
    > profesjonalnymi rozwiazaniami i wyzszym poziomem bezpieczenstwa.

    Klienci biznesowi już się przesiedli na gejfony. W końcu to sprzęt dla
    ludzi niedorozwiniętych, większość kadry kierowniczej świetnie sobie z nim
    radzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 15. Data: 2012-07-17 19:32:29
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 12:05:48 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Serio? Co na przykład?

    Z tego co najbardziej przydatne to mapy i poczta. A co, nie znasz?
    --
    marcin

  • 16. Data: 2012-07-17 19:34:45
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 19:32:29 +0200, zly napisał(a):

    > Z tego co najbardziej przydatne to mapy i poczta. A co, nie znasz?

    Ale miało być za darmo!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 17. Data: 2012-07-17 20:12:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

> [...]
    > jezyku... pamietam patenty na zmiane romu w Ipaqu 2210 z niem na pl...
    > Tak, to byly doznania jedyne w swoim rodzaju ;]

    Ale nie trzeba było włamywać się do swojego telefonu by wgrać aplikację
    producenta, który nie płaci haraczu MS.

  • 18. Data: 2012-07-17 20:30:42
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ale nie trzeba było włamywać się do swojego telefonu by wgrać aplikację
    > producenta, który nie płaci haraczu MS.

    Odnosze wrazenie, ze od kiedy powstaly wszelkiej masci markety ceny
    polecialy ostro w dol.
    Pierwszy z brzegu przyklad: odtwarzalka mp3 na PalmOS, nic szczegolnego
    jesli chodzi o funkcjonalnosc:
    http://handheld.softpedia.com/get/Multimedia-Graphic
    s/Audio-Players/AeroPlayer-12096.shtml
    Prawdziwy kombajn na Androida:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ma
    xmpz.audioplayer.unlock&feature=search_result#?t=W25
    1bGwsMSwxLDEsImNvbS5tYXhtcHouYXVkaW9wbGF5ZXIudW5sb2N
    rIl0.
    Oprocz tego jest od groma darmowych odtwarzaczy mp3 z czym bylo bardzo
    krucho na PalmOS.

    Gry Gameloftu? Ceny w granicach 15zl za nowosci:
    http://www.gameloft.com/download-games/top-android-g
    ames/
    Bardzo mnie dziwi piractwo na iOS i Androida przy takich cenach.

    To, ze iOS jest zamkniety...czego wiecej potrzeba przecietnemu
    uzytkownikowi tego typu urzadzen? Teraz jest chyba 500000 aplikacji?
    Oprocz smieci, zalozmy krytycznie nawet 90% pozostaje jeszcze 50000
    wartosciowych aplikacji. Poza tym jest to forma zabezpieczenia tego typu
    ludzi przed roznego typu zagrozeniami - wydaje sie, ze wiekszosc
    trojanow i innego paskudztwa na Androida to pirackie wersje sciagniete
    gdzies z sieci, bo mozna. iOS na to nie pozwala a jesli ktos chce to
    zawsze moze uciec z wiezienia.

  • 19. Data: 2012-07-17 21:07:15
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 18:34:45 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Ale miało być za darmo!

    Ja nic nie płacę. Płacisz komuś?
    --
    marcin

  • 20. Data: 2012-07-17 21:07:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 20:30:42 +0200, atm napisał(a):
    > Odnosze wrazenie, ze od kiedy powstaly wszelkiej masci markety ceny
    > polecialy ostro w dol. [...]
    > Oprocz tego jest od groma darmowych odtwarzaczy mp3 z czym bylo bardzo
    > krucho na PalmOS.

    No, prawde powiedziawszy to nowoczesny OS odtwarzac mp3 powinien miec w
    sobie. I to w miare dobry odtwarzacz.

    > Gry Gameloftu? Ceny w granicach 15zl za nowosci:
    > http://www.gameloft.com/download-games/top-android-g
    ames/

    Byc moze kwestia skali - tylu ludzi to juz ma, ze mozna zarobic i przy 15zl

    > Bardzo mnie dziwi piractwo na iOS i Androida przy takich cenach.

    Z przyzwyczajenia :-) A poza tym ... kilkadziesiat gier, zeby wybrac z nich
    kilka fajnych, to juz jest niebanalna kwota :-)

    Albo i nie -)

    J.