  • 21. Data: 2012-07-17 21:10:37
    Temat: Re: sklep google play vs app store
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 21:07:15 +0200, zly napisał(a):

    > Ja nic nie płacę. Płacisz komuś?

    Płacisz. Każdy płaci.
    Nie zawsze płaci się pieniędzmi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 22. Data: 2012-07-17 21:37:03
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Tue, 17 Jul 2012 20:10:37 +0100
    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Płacisz. Każdy płaci.
    > Nie zawsze płaci się pieniędzmi.

    Jak ja nie lubie jak ktos pisze jakies urwane zdania co brzmia niby
    madrzej,a gowno z nich wynika. Napisz konkrety o placeniu bo sam
    jestem ciekawy .. skoro wlaczam kompa .. odpalam google .. mapy ..
    google street .. poczta .. grupy i kasy mi nie ubywa. O co chodzi?

    --
    tyran

  • 23. Data: 2012-07-17 21:41:48
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Tue, 17 Jul 2012 20:30:42 +0200
    atm <...@v...pl> wrote:

    > Gry Gameloftu? Ceny w granicach 15zl za nowosci:
    > http://www.gameloft.com/download-games/top-android-g
    ames/
    > Bardzo mnie dziwi piractwo na iOS i Androida przy takich cenach.

    Bo tacy jestemy .. skoro mozna za darmo to po co placic. Mam
    znajomego .. pracuje w IT .. nowa chata, samochod .. kasy mu nie
    brakuje .. ale gierek za 2-3zl szuka po forach zamiast kupowac na
    storze. To juz przyzwyczajenie ...

    --
    tyran

  • 24. Data: 2012-07-17 21:55:37
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 20:10:37 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie zawsze płaci się pieniędzmi.

    Hehe. Czym więc płacę? Zaraz się okaże, że jak oglądam w tv wiadomości to
    też płacę bo w końcu czas to pieniądz, a w tym czasie mógłbym zarabiać.
    A w tych usługach nawet reklam nie ma. Których osobiście i tak nie uważam
    za koszt. Formę zapłaty i owszem, ale nie koszt i nic co by mi ubyło..
    Ale chętnie posłucham twojej teorii.
    --
    marcin

  • 25. Data: 2012-07-17 21:57:07
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 21:37:03 +0200, tyran napisał(a):

    > i kasy mi nie ubywa. O co chodzi?

    Reklam w sumie nie ma, więc zapewne chodzi o... Zgroza! Twoje dane osobowe.
    Warte majątek. Płacisz swoją prywatnością huehue :)
    --
    marcin

  • 26. Data: 2012-07-17 21:59:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 21:55:37 +0200, zly napisał(a):

> [...]
    > A w tych usługach nawet reklam nie ma. Których osobiście i tak nie uważam
    > za koszt. Formę zapłaty i owszem, ale nie koszt i nic co by mi ubyło..

    Jak kiedyś twoja dziewczyna/żona przyniesie nowe futro z norek i odpowie,
    że nie zapłaciła za niego ani złotówki, to będziesz szczęśliwy, w końcu to
    gratis...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 27. Data: 2012-07-17 22:08:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

> [...]

    > jestem ciekawy .. skoro wlaczam kompa .. odpalam google .. mapy ..
    > google street .. poczta .. grupy i kasy mi nie ubywa. O co chodzi?

    Płaci się sprzedając swoją prywatność i oglądając reklamy.
    W google można kupić za to programy, tutaj:
    http://www.sambamobile.com/Home/IndexIpad
    można np zapłacić za mobilny internet itp.

    Twoja prywatność i bazujace na niej reklamy oraz prywatność innych
    użytkowników były warte ponad 10 miliardów dolarów tylko w pierwszym
    kwartale tego roku
    To, że ty tego w ogóle nie doceniasz, nie znaczy, że to nie jest nic warte.

    Ja sobie swoją prywatność i wolność od reklam bardzo cenię.

    A dodatkowo - oddajesz google wszelkie prawa do materiałów które
    kiedykolwiek tam umieścisz. Używając Picasy i hostingu dla zdjęć, dajesz
    google prawa dysponowania tymi zdjęciami. Używając google mail, zgadzasz
    się explicite na czytanie twoich maili, robienie stosownych statystyk i
    sprzedawanie tego reklamodawcom.

    Na koniec - teksty w stylu "uczciwi ludzie nie mają nic do ukrycia" są
    wyświechtane i ZUS warte. Owszem, mają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 28. Data: 2012-07-17 22:28:57
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 20:59:01 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Jak kiedyś twoja dziewczyna/żona przyniesie nowe futro z norek i odpowie,
    > że nie zapłaciła za niego ani złotówki, to będziesz szczęśliwy, w końcu to
    > gratis...

    Napiszę jeszcze raz: huehue :)
    --
    marcin

  • 29. Data: 2012-07-17 22:32:58
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 21:08:42 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Płaci się sprzedając swoją prywatność i oglądając reklamy.

    Nie mam reklam w gmailu i w mapach.
    Do map nie potrzeba też zakładać konta

    > Twoja prywatność i bazujace na niej reklamy oraz prywatność innych
    > użytkowników były warte ponad 10 miliardów dolarów tylko w pierwszym
    > kwartale tego roku

    Skontaktujesz mnie z handlarzem, który ją ode mnie kupi? Szaleć nie będę
    może być 1% tej kwoty.

    > To, że ty tego w ogóle nie doceniasz, nie znaczy, że to nie jest nic warte.

    Jak już pisałem. Może i jest warte, ale nie ja na tym zarobię. A mnie nic
    nie kosztuje. Ergo: usługa jest darmo.

> [...]
    > google prawa dysponowania tymi zdjęciami. Używając google mail, zgadzasz
    > się explicite na czytanie twoich maili, robienie stosownych statystyk i

    I jaki jest to dla mnie koszt? Co konkretnie fizycznie mnie to kosztuje
    (poza tzw prywatnością)

    --
    marcin

  • 30. Data: 2012-07-17 22:41:10
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 22:32:58 +0200, zly napisał(a):

    > Nie mam reklam w gmailu i w mapach.
    > Do map nie potrzeba też zakładać konta

    Ależ są.

    > Skontaktujesz mnie z handlarzem, który ją ode mnie kupi? Szaleć nie będę
    > może być 1% tej kwoty.

    A ciebie jest kilkanaście milionów? Co na to psychiatra?

    > Jak już pisałem. Może i jest warte, ale nie ja na tym zarobię. A mnie nic
    > nie kosztuje. Ergo: usługa jest darmo.

    To, że ty na tym nie umiesz zarobić, nie znaczy, że to jest za darmo.
    Zapewne nie potrafisz naprawić samochodu, więc nikt ci nie zapłaci. Czy
    naprawianie samochodów jest za darmo?

    > I jaki jest to dla mnie koszt? Co konkretnie fizycznie mnie to kosztuje
    > (poza tzw prywatnością)

    Zapłata nie zawsze ma wymiar fizyczny