  • Data: 2009-02-17 20:58:03
    Temat: Re: sklep foto w Katowicach ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Feb 2009, CeZ__134 wrote:

    > Witam
    >
    > Jakoze za kilka dni bede w Katowicach, a w Szczecinie nie ma jakiegos
    > sensownego i dobrego sklepu foto gdzie mozna pomacac conieco, pytam sie :
    > czy gdzies w Katowicach -Centrum jest takowy sklep ? :)

    A odpowiedzi nie w Katowicach Cię interesują? ;)

    W Tarnowskich Górach (w zasięgu dojazdu z Katowic jednym pospiesznym
    autobusem komunikacji miejskiej, linia 820) są "fotozakupy.pl".
    Możesz sobie przezornie wyklikać co mają na stanie, jak coś Cię
    NAPRAWDĘ interesuje, to na kilka godzin przed przyjazdem (może
    być poprzedni dzień) trzeba dać znać, to przytargają z magazynu
    do sklepu, bo nie wszystko leży na ladzie.
    I sporo jest w "normalnych krajowych" cenach, więc w odróżnieniu
    od MediaMarktów ma sens (jak ktoś kupuje "z .pl gwarancją" i tak
    dalej) żeby od ręki kupić.
    Acha - zakup "internetowy" jest tańszy (fakt odbioru w sklepie
    nie gra roli, mowa o płatności przelewem).
    Z tego powodu mają u mnie plus :P (idzie o sławne awantury
    o doliczanie 3% "kartowego" wszystkim klientom, a ja jestem
    za tym aby każdy płacił za siebie :>)

    pzdr, Gotfryd