  • Data: 2009-11-27 18:35:14
    Temat: Re: skanowanie negatywow
    Od: "eFTe" <f...@w...w.al.to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hep3f3$4qb$1@news.onet.pl...

    > Nie wiem, skąd te oczko. ...znajduję w tym dużo przyjemności.

    Ha, mnie swego czsu skaner dobił, prawie że straciłem kompletnie
    zainteresowanie fotografia. Robienie zdjec bylo OK, ale pozniejsza
    wielogodzinna mordega przy skanowaniu i obrobce... ble. Po pewnym czasie
    zauwazylem u siebie ze boje sie fotografowac bo wiem ze mnie za to spotka
    kara :D Inna inszosc jest taka ze mam jeszcze kupe negatywow (sprzed 3-4
    lat) poskanowanych na szybko, na ktorych jest troche dobrych zdjec ale jakos
    nie moge sie do nich zabrac. Jakas ulga nadeszla z przesciem na cyfre.
    Chwilowa. Potem weszly nowe przyzwyczajenia (wiecej cykania "bo za darmo") i
    znowu mam za duzo materialu do przerobienia :D

    pzdr
    eFTe