  • Data: 2009-03-10 12:20:41
    Temat: Re: skanowanie kliszy - co daje przystawka do skanera ?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mrz., 08:18, Marx <M...@n...com> wrote:

    > ty doszedles, a raczej zalapales, wreszcie...
    > ja to napisalem z praktyki sprzed kilku lat

    > jaka znowu strate?

    dlaczego piszesz znowu ?

    kupuje i sprzedaje przeciez skaner po raz pierwszy.
    Znowu oznacza po raz kolejny.
    A skoro jest po raz pierwszy to nie moze byc po raz kolejny czyli nie
    moze byc znowu.
    widzisz jakie bez sensu pytanie zadales .
    a strata moze byc finansowa - tzn mierzalna w obowiazujacych srodkach
    platniczych.

    kupuje uzywany, sprzedaje uzywany - teoretycznie
    > straci tylko na kosztach przesylki, praktycznie moze nawet zarobic, jak
    > dobry opis wyprodukuje na allegro... ;)

    teoretycznie mozesz zyskac lub mozesz zarobic lub nic nie stracic i
    nie zarobic.

    XXX

    XXX