  • Data: 2009-03-31 01:02:03
    Temat: Re: skanowanie kliszy - co daje przystawka do skanera ?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W poniedziałek 30 marzec 2009 18:26, Tomek wyraził następujacą opinię:

    > Od dzisiaj bawię się Canonem 4400F i jestem wielce zadowolony. Scany z
    > negatywu rewelacyjne, slajdy wychodzą nieźle. Obawiałem się o wiele
    > gorszego efektu. Scan 1 klatki kliszy trwa około 1 minuty.

    Mam Canona 8800F i Plusteka OpticFilm 7500i.
    Z obydwu skanerów uzyskuję podobnej wielkości maksymalną wielkość pliku
    {chodzi o rozdzielczość powyżej której nie uzyskuje się już poprawy ilości
    szczegółów}, tyle, że na Plusteku uzyskuję to z małego obrazka a na Canonie
    ze średniego. głębia koloru też jest na korzyść Plusteka.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E