  • 11. Data: 2009-02-05 14:46:15
    Temat: Re: skaner kodów kreskowych PS/2
    Od: mateuszkrecisz <m...@o...pl>

    OK, dostalem skaner i kupiłem przejściówkę. Podłączyłem go do laptopa
    i... nie działa. Mam skaner Metrologic MS951. Proszę o pomoc.

  • 12. Data: 2009-02-05 20:49:18
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    mateuszkrecisz pisze:

    > OK, dostalem skaner i kupiłem przejściówkę. Podłączyłem go do laptopa
    > i... nie działa. Mam skaner Metrologic MS951. Proszę o pomoc.

    W jakiej wersji masz skaner (PS/2 czy RS232) i z jaką dokładnie
    przejściówką?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 13. Data: 2009-02-05 21:14:06
    Od: mateuszkrecisz <m...@o...pl>

    On 5 Lut, 21:49, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:

    > W jakiej wersji masz skaner (PS/2 czy RS232) i z jaką dokładnie
    > przejściówką?
    >
    > --
    > Adam Dybkowski
    >                http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    W wersji PS/2 i przejściówkę za 6 zł ze sklepu elektronicznego.

  • 14. Data: 2009-02-05 23:49:30
    Od: AW1 <a...@a...com.pl>

    mateuszkrecisz pisze:

    > W wersji PS/2 i przejściówkę za 6 zł ze sklepu elektronicznego.
    MS951 to jest dość stara konstrukcja. O ile mi wiadomo od dawna nie
    produkowana.
    Ustaw go w tryb bez klawiatury i podłącz do PS/2, powinno być dobrze.
    wujo

  • 15. Data: 2009-02-06 07:38:44
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 5 Feb 2009 13:14:06 -0800 (PST),
    mateuszkrecisz <m...@o...pl> screamed:

    Jeśli coś takiego to nie zadziała.
    http://www.pacificgeek.com/productimages/xl/PS2-USB.
    jpg

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 08:38:15 user up 11975 days, 20:33, 1 user, load average: 0.09, 0.04, 0.15 ]

    Got a dictionary? I want to know the meaning of life.

  • 16. Data: 2009-02-06 07:54:34
    Od: mateuszkrecisz <m...@o...pl>

    On 6 Lut, 00:49, AW1 <a...@a...com.pl> wrote:

    > MS951 to jest dość stara konstrukcja. O ile mi wiadomo od dawna nie
    > produkowana.
    > Ustaw go w tryb bez klawiatury i podłącz do PS/2, powinno być dobrze.
    > wujo

    Ustawić go w tryb bez klawiatury? Czyli co mam zrobić? Zaprogramować
    transmisję w protokole RS-232? Bo u mnie w laptopie nie ma portu PS/2
    ani RS-232.

  • 17. Data: 2009-02-06 08:56:26
    Od: AW1 <a...@a...com.pl>

    > Ustawić go w tryb bez klawiatury? Czyli co mam zrobić? Zaprogramować
    > transmisję w protokole RS-232? Bo u mnie w laptopie nie ma portu PS/2
    > ani RS-232.

    W tryb STANDALONE - albo jakoś tak się nazywa i emulacja klawiatury.
    Jako tzw. przejściówkę trzeba użyć tzw. replikator portów (USB-2xPS/2),
    wtedy (rozumiem, że jest to jakiś Windows) w systemie zobaczysz PS/2.Nie
    zawsze to chce działać, ale nie zanalazłem racjonalnego wytłumaczenia
    tego zjawiska. Jeżeli to nie zadziała, w ostateczności kupowałem czytnik
    kodów na USB. Dodam, że podobna zjawisko występowało nie tylko z
    laptopami, ale również z desktopami, nawet jak miały port PS/2.
    Pozdrawiam
    wujo