  • 21. Data: 2011-07-12 20:15:00
    Temat: Re: skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-12 09:17, Adam pisze:

    > Dla Animki:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=NzZSgnp9rzQ

    Uśmiałam się przy tym filmiku na tej stronie, którą podałeś.
    http://www.youtube.com/watch?v=mlgqUXy2Rd4&NR=1

    --
    animka

  • 22. Data: 2011-07-13 18:40:07
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-07-12 22:15, Animka pisze:

    > Uśmiałam się przy tym filmiku na tej stronie, którą podałeś.
    > http://www.youtube.com/watch?v=mlgqUXy2Rd4&NR=1

    No fajna stronka:) Że też wcześniej nie widziałem.

  • 23. Data: 2011-07-14 13:43:12
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Podobne gówno ma oprogramowanie urządzenia Panasonic niestety.

    -----
    > I wtedy potrafił wyskoczyc komunikat z jednym anuluj na srodku, ktore to
    anuluj uruchamiane było jakimkolwiek przyciskiem.

  • 24. Data: 2011-07-21 21:58:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > anuluj uruchamiane było jakimkolwiek przyciskiem.
    >
    > Podobne gówno ma oprogramowanie urządzenia Panasonic niestety.

    A Brother nie - wiec je polecam.

    P.S. POD, nie NAD ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 25. Data: 2011-07-22 00:17:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-21 23:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail j...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A Brother nie - wiec je polecam.

    Było chyba w Brother'rze skanowanie do PDF-a (?) i teraz jak mi to było
    potrzebne to nie mam.

    --
    animka

  • 26. Data: 2011-07-22 06:46:46
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Animka"
    >Było chyba w Brother'rze

    Auuuuuuuuuuuuuuu!
    http://epsilon.eu.org/epsilon/index.php/pol/Varia/Od
    loz-ten-apostrof!

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 27. Data: 2011-07-31 23:57:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...nie.ja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Było chyba w Brother'rze skanowanie do PDF-a (?) i teraz jak mi to
    > było potrzebne to nie mam.

    hmm, to do czego drukuje ci dokumenty? Do jpg?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 28. Data: 2011-08-01 00:18:31
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-01 01:57, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...nie.ja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > hmm, to do czego drukuje ci dokumenty? Do jpg?

    Gdzieś mialam opjcję skanowania do PDF-a. Teraz tego nie widzę. Jest do
    obrazu, do OCR i do pliku. Mało skanuję to może coś mi się przywidziało?

    --
    animka

  • 29. Data: 2011-08-01 10:11:21
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 01 Aug 2011 02:18:31 +0200, Animka napisał(a):

    > Gdzieś mialam opjcję skanowania do PDF-a. Teraz tego nie widzę. Jest do
    > obrazu, do OCR i do pliku. Mało skanuję to może coś mi się przywidziało?

    Żeby to raz...

    [ Yeah, a little bit of hate-fucking always good for the soul. ]
    [ (Lew Ashby "Californication 2x05 Vaginatown") ]

  • 30. Data: 2011-08-02 06:57:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Gdzieś mialam opjcję skanowania do PDF-a. Teraz tego nie widzę. Jest
    > do obrazu, do OCR i do pliku. Mało skanuję to może coś mi się

    a do pliku to jak ci skanuje?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć