  • 1. Data: 2011-07-10 18:49:31
    Temat: wskaźnik z pg up i down
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chciałbym spróbować czytania z ekranu (PDF), i co by mi się przydało to
    taki mały bajer na wzór wskażnika USB.

    - mały przekaźnik wczepiany do USB
    - mały rozmiar wskaźnika
    - sam wskażnik z przyciskami pgup/down, left/right i może zoom

    Widzieliście coś takiego ? :)

    -
    vissim

  • 2. Data: 2011-07-10 19:18:21
    Temat: Re: wskaźnik z pg up i down
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "vissim" napisał:

    > Chciałbym spróbować czytania z ekranu (PDF), i co by mi się przydało
    > to taki mały bajer na wzór wskażnika USB.
    >
    > - mały przekaźnik wczepiany do USB

    http://www.4world.pl/categories/product/34/639/6/
    lub wbudowany (większość notebooków)

    > - mały rozmiar wskaźnika

    100,00 x 46,00 x 20,50 mm

    > - sam wskażnik z przyciskami pgup/down, left/right i może zoom

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/sonyericsson/k750i/
    lub podobny.

    JoteR

  • 3. Data: 2011-07-10 20:57:08
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/sonyericsson/k750i/
    > lub podobny.

    Przyznam że nie rozumiem idei takiego rozwiązania.
    BT mam wbudowane, ale jak tym sterować i przekazać sygnał do komputera ?

    -

  • 4. Data: 2011-07-10 21:07:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "vissim" napisał:

    > Przyznam że nie rozumiem idei takiego rozwiązania.
    > BT mam wbudowane, ale jak tym sterować i przekazać
    > sygnał do komputera ?

    http://www.my-mobile.com.pl/index.php/2008/09/22/ste
    rowanie-zdalne-bluetooth/

    JoteR