  • 1. Data: 2011-07-09 21:59:23
    Temat: skaner jak drukarka - z automatycznym podajnikiem
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Czy jest coś takiego, aby można było wrzucić kilka kartek A4, kazać
    skanować i on by wszystkie zeskanował, bez potrzeby ingerencji człowieka.

  • 2. Data: 2011-07-09 22:11:46
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-07-09 23:59, BQB wrote:
    > Czy jest coś takiego, aby można było wrzucić kilka kartek A4, kazać
    > skanować i on by wszystkie zeskanował, bez potrzeby ingerencji człowieka.

    Oczywiscie. Szukaj skanerów z ADF (Automatic Document Feeder)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_document_feed
    er

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 3. Data: 2011-07-09 22:16:58
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 09 Jul 2011 23:59:23 +0200, BQB napisał(a):

    > Czy jest coś takiego, aby można było wrzucić kilka kartek A4, kazać
    > skanować i on by wszystkie zeskanował, bez potrzeby ingerencji człowieka.

    Jest - automatyczny podajnik dokumentów - ADF (automatic document feeder).
    Ale skanerów na rynku niewiele i łatwiej i taniej będzie chyba kupić urz.
    wielof. z tą funkcją.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2011-07-10 13:25:12
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości
    > Czy jest coś takiego, aby można było wrzucić kilka kartek A4, kazać
    > skanować i on by wszystkie zeskanował, bez potrzeby ingerencji człowieka.

    Plustek robił swego czasu takowe aczkolwiek bardzo drogie. Cena to około
    1300 zł. Skanowało 2 strony A4 max jednocześnie. Zaleta dość szybkie i w
    miarę trwałe. Wada to niestety trochę skomplikowane lecz możliwe do
    opanowania oprogramowanie. Możliwość skanowania od razu do pdf-a. Jakość
    taka sobie ale w przypadku dokumentów tekstowych wystarczająca.

  • 5. Data: 2011-07-10 15:42:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-09 23:59, BQB pisze:
    > Czy jest coś takiego, aby można było wrzucić kilka kartek A4, kazać
    > skanować i on by wszystkie zeskanował, bez potrzeby ingerencji człowieka.

    Jeśli tanio - kup GLaF pisał - wielofunkcyjną atramentówkę, choćby
    jakiegoś (za przeproszeniem) HP z ADF. Niektóre nawet mają dupleks ADF -
    to znaczy, że skanują obie strony kartki. Podajniki mają na
    kilkadziesiąt kartek.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 6. Data: 2011-07-10 18:19:57
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miarę trwałe. Wada to niestety trochę skomplikowane lecz możliwe do
    > opanowania oprogramowanie. Możliwość skanowania od razu do pdf-a.

    Skanowanie do PDF-a nie jest żadną zaletą kiedy w tym pliku siedzi sam
    obrazek. Rozszerzenie pliku nie ma już żadnego znaczenia.

  • 7. Data: 2011-07-10 18:35:26
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-07-09 23:59, BQB pisze:
    > Czy jest coś takiego, aby można było wrzucić kilka kartek A4, kazać
    > skanować i on by wszystkie zeskanował, bez potrzeby ingerencji człowieka.

    To jakie urządzenie wielofunkcyjne byście polecili? Niech ma czynne
    gniazdo RJ45 :P
    Może mieć dupleks, niskie koszty eksploatacji.

  • 8. Data: 2011-07-10 19:09:45
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-07-10 20:35, BQB pisze:

    > To jakie urządzenie wielofunkcyjne byście polecili? Niech ma czynne
    > gniazdo RJ45 :P
    > Może mieć dupleks, niskie koszty eksploatacji.

    no kiedyś popularne były drukarki HP 1100 z przystawką skanerem, ani to
    nowe, ani z RJ jakimkolwiek:)

  • 9. Data: 2011-07-10 22:10:31
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-07-10 21:09, Jawi pisze:

    > no kiedyś popularne były drukarki HP 1100 z przystawką skanerem, ani to
    > nowe, ani z RJ jakimkolwiek:)

    A próby instalacji na XP z SP3 mogą do szału doprowadzić.

  • 10. Data: 2011-07-10 22:58:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > jakiegoś (za przeproszeniem) HP z ADF. Niektóre nawet mają dupleks ADF
    > - to znaczy, że skanują obie strony kartki. Podajniki mają na

    ja polecam Brothera.
    Miałem urządzenie wielofunkcyjne HP i miało tak dopracowane oprogroamowanie
    że obiecałem sobie nigdy wiećej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.