  • 41. Data: 2013-11-09 12:08:26
    Temat: Re: simlock24.pl - korzystał ktoś?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 10:59:10 +0100, J.F. napisał(a):

    > Era sciagala za darmo. Po uplywie umowy.

    Ale my tu o UK czy Irlandii, gdzie są nadal zakładane.

    > A sam kiedys nie miales ? :-P

    Kiedyś. A teraz już nie jest kiedyś :-P

    > plus taki drobiazg ze jak nie sciagnie, to moze przybedzie klientow w
    > sieci.

    Albo ubędzie. Bo mogą nie lubić dopłacać do interesu.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 42. Data: 2014-11-24 13:21:49
    Temat: simlock24.pl - korzystał ktoś?
    Od: w...@g...com

    A ja sie zawiodłem. Zspkacilem za zdjęcie simlocka z galaxy S5 i po dwóch dniach
    napisali ze nie maja kodu w bazie ale maja druga bazę w której napewni jest kod.
    Tyle, ze trzeba zapłacić 150% więcej.
    Dla mnie naciąganie.

  • 43. Data: 2014-11-24 14:12:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik w...@g...com ...

> [...]
    > dwóch dniach napisali ze nie maja kodu w bazie ale maja druga bazę w
    > której napewni jest kod. Tyle, ze trzeba zapłacić 150% więcej. Dla

    Zapłaciłes za usługę. Reklamuj...