  • 31. Data: 2013-11-07 19:25:36
    Temat: Re: simlock24.pl - korzystał ktoś?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 19:12:15 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > A po kiego?

    tego nikt nie wie, ale tak jest. O ile postpaidowe zdarzają się bez locka
    bardzo często, to prepaidowe rzadko.

    Podejrzewam, że ma to zwiazek, że prepaidowe są najczęściej sprzedawane "z
    półki" w gotowym brandowanym pakiecie telefon+sim. A skoro brandowane, to i
    zasimlockowane.
    Telefony na umowę przychodzą natomiast przeważnie luzem. Tzw. świezynki są
    nawet często bez żadnego brandingu. Tak samo te od multidealerów, którym
    nie opłaca się trzymać oddzielnego zapasu dla każdego dealera.

    Choć znane są przypadki, że gejfony multidealerów w sklepie są bez
    simlocka, ale później same się simlockują do karty, z którymi są
    aktywowane. Na szczęście to raczej wyjątek niż reguła.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 32. Data: 2013-11-07 19:33:43
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 18:25:36 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > półki" w gotowym brandowanym pakiecie telefon+sim. A skoro brandowane, to i

    Ale nadal nie kumam jaki ma zysk op z zasimlockowania. Skoro użyszkodnik
    kupił telefon po normalnej cenie.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 33. Data: 2013-11-07 20:07:57
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-11-07 19:33, ALEX Alpha MR pisze:

    > Ale nadal nie kumam jaki ma zysk op z zasimlockowania. Skoro użyszkodnik
    > kupił telefon po normalnej cenie.

    Weźmie jeszcze trochę grosza za jego zdjęcie :>

  • 34. Data: 2013-11-07 20:35:25
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 07 Nov 2013 20:07:57 +0100, gawfron napisał(a):

    > Weźmie jeszcze trochę grosza za jego zdjęcie :>

    W sumie coś w tym jest. Tylko czy nie lepiej w sklepie kupić? Bez simlocka,
    a i raty niskie mogą być :-)

  • 35. Data: 2013-11-08 10:08:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    gawfron nabazgrał(a):

    > Weźmie jeszcze trochę grosza za jego zdjęcie :>

    Orange 75zł ze mnie zgarnął za zdjęcie sima jakiś czas temu :(

  • 36. Data: 2013-11-08 11:08:04
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-11-08, o godz. 10:08:04
    "Chris" <c...@s...pl> napisał(a):

    > gawfron nabazgrał(a):

    > Orange 75zł ze mnie zgarnął za zdjęcie sima jakiś czas temu :(

    Po upływie umowy robili to za darmo. Poza tym dla klientów biznesowych
    mających sporo aktywacji też robią to za darmo. Ot np. wymiana karty
    SIM (bo np. potrzeba mikro czy nano) w salonie normalnie kosztuje
    OIDP 60PLN+VAT. A w przypadku tzw. klientów kluczowych jest darmowa i
    kartę przywozi na miejsce kurier.

    Zdrówko

  • 37. Data: 2013-11-08 11:46:54
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > SIM (bo np. potrzeba mikro czy nano) w salonie normalnie kosztuje
    > OIDP 60PLN+VAT. A w przypadku tzw. klientów kluczowych jest darmowa i

    Miałem tylko tel. od nich :) był to HTC DHD i jak kupiłem to jeszcze nie
    było sposobu na ominięcie blokady i tylko Orange zdalnie mógł to zrobić
    :( dwa tygodnie po tym już złamali zabezpieczenie ale nie chciało mi się
    czekać :)

    Teraz mam SGS3 XEO kupiony w dystrybucji Samsunga i mam to gdzieś bo jest
    international bez blokady sim i śmieci operatorskich.

  • 38. Data: 2013-11-08 22:19:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Nov 2013 19:33:43 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > Ale nadal nie kumam jaki ma zysk op z zasimlockowania. Skoro użyszkodnik
    > kupił telefon po normalnej cenie.

    Jakis widac ma, pytaj sie uzyszkodnika czemu kupil gorszy towar.
    A op ... przynajmniej mu klient nie ucieknie.

    J.

  • 39. Data: 2013-11-09 07:47:35
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 8 Nov 2013 22:19:52 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jakis widac ma,

    Kasa za zdjęcie simlocka ma sens.

    > pytaj sie uzyszkodnika czemu kupil gorszy towar.

    Nie znam użyszkodnika który ma simlockowany fon.

    > A op ... przynajmniej mu klient nie ucieknie.

    Teoretycznie nie, praktycznie kwestia lenistwa dla naprzykładu.

  • 40. Data: 2013-11-09 10:59:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Nov 2013 07:47:35 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > Kasa za zdjęcie simlocka ma sens.

    Era sciagala za darmo. Po uplywie umowy.

    > Nie znam użyszkodnika który ma simlockowany fon.

    A sam kiedys nie miales ? :-P

    > Teoretycznie nie, praktycznie kwestia lenistwa dla naprzykładu.

    plus taki drobiazg ze jak nie sciagnie, to moze przybedzie klientow w
    sieci.

    J.