-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
!goblin.stu.neva.ru!sewer!alphared!news.uzoreto.com!news.dns-netz.com!news.free
dyn.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!50.7.236.114.MISMATCH!news-
out.netnews.com!newsin.alt.net!fdcspool1.netnews.com!fdc2.netnews.com!news-out.
netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.
xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!new
sfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!
news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: ...@e...com
Subject: Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <6068c2e6$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
<606966ce$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<6069ae3c$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
<6069b633$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
From: m <...@e...com>
Date: Mon, 5 Apr 2021 13:39:07 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <6069b633$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 13
Message-ID: <606af6d8$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.89.30
X-Trace: 1617622744 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 23913 83.4.89.30:49695
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1696
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:763719
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04.04.2021 o 14:50, KIKI pisze:
> .. aa i jeszcze pytanie... czy silnik schowany za falownikiem też
> powinien być wstępnie skompensowany? Mam też takie motory 1-2kW i za
> falownikiem dają pojemnościową od -200 do -300 VAr ale same silniki nie
> mają kondensatorów. Są po prostu podłączone kablem silnikowym, tym w
> oplocie.
>
> Tamten jeden silnik mam bez falownika.
>
Nie. tym zajmuje się falownik. W instrukcji wszystkich falowników jakie
miałem w ręku wyraźnie zabraniali montować kondensatory do silników.
Michal
Następne wpisy z tego wątku
- 05.04.21 13:39 m
- 05.04.21 15:57 KIKI
- 05.04.21 16:05 KIKI
- 05.04.21 16:50 Irek.N.
- 05.04.21 18:44 KIKI
- 05.04.21 19:06 Irek.N.
- 06.04.21 16:54 J.F.
- 06.04.21 16:57 J.F.
- 06.04.21 17:29 KIKI
- 06.04.21 17:39 KIKI
- 06.04.21 17:58 KIKI
- 07.04.21 13:34 J.F.
- 07.04.21 14:58 KIKI
- 07.04.21 17:25 Lisciasty
- 07.04.21 18:45 KIKI
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11