eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikasilnik elektryczny ntg ?Re: silnik elektryczny ntg ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: silnik elektryczny ntg ?
    Date: Fri, 1 Jun 2018 12:02:36 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <per5k6$db0$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5b0ae8f0$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <pef8og$mb0$1@node2.news.atman.pl>
    <5b0bbf19$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pen719$snr$1@node2.news.atman.pl>
    <v8o6orraaljo$.58l3filhxm4a$.dlg@40tude.net>
    <peol6g$53t$1@node2.news.atman.pl>
    <5b0fe113$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <per3tl$bo5$1@node2.news.atman.pl>
    <5b111629$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.234.91.212
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1527847366 13664 185.234.91.212 (1 Jun 2018 10:02:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Jun 2018 10:02:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.8.0
    In-Reply-To: <5b111629$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 180531-0, 2018-05-31), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:732629
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-06-01 o 11:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:per3tl$bo5$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2018-05-31 o 13:48, Robert Wańkowski pisze:
    >> W dniu 2018-05-31 o 13:10, Irek.N. pisze:
    >>>> Podobno można tak trafić, że przy ponownym włączeniu w trójkącie
    >>>> jest się w przeciwfazach z tym co zaczyna generować silnik
    >>> To silnik bez kondensatorów potrafi generować?
    >
    >> No pewnie, większość falowników i chyba wszystkie serwa
    >> mają hamulec, najczęściej wystarczy stosunkowo mały opornik,
    >> naprawiałem kiedyś hamulec od silnika który napędzał bęben czesankowy
    >> do włókien i tam był osobny moduł hamulca i oporniczki 5KW :) w gustownej
    >> siatkowej klatce.
    >
    > Ale czy to nie byl silnik synchroniczny, z magnesami ?
    Nie, zwykły dość duży ale mocy już nie pamiętam.
    >
    > Wirnik asynchronicznego nie wytwarza pola magnetycznego, zeby moc go tak
    > hamowac,
    > ale przy odpowiednim zasilaniu ponoc mozna.
    Falownik go hamował ale nie miał odpowiedniej mocy aby wytracić
    energię, stąd dodatkowy hamulec i oporniki.
    >
    > A tu silnik byl wylaczony, a potem podlaczony na nowo ...
    I przy przełączaniu pracuje jak prądnica i teraz jest zagwozdka jak trafi
    w fazy bo od tego zależy czy wywali bezpieczniki czy nie.


    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: