-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: silnik Punto 1,2
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jc5p75$hpl$1@inews.gazeta.pl> <jc5r45$me7$1@mx1.internetia.pl>
<jc5t0r$12g$1@inews.gazeta.pl> <op.v6ed74w2seilgq@fujitsu-siemens>
<jc72r0$pq9$1@polsl.pl> <19jz7x2cq789b$.85wksundk88g$.dlg@40tude.net>
<jc8eku$q4l$1@inews.gazeta.pl> <d...@4...net>
<jc9vbk$vd$1@inews.gazeta.pl>
Date: Wed, 14 Dec 2011 20:40:15 +0100
Message-ID: <6hcjctkqs9o2$.17y5h77p6wzuk.dlg@40tude.net>
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.74.128
X-Trace: 1323891615 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1442 83.11.74.128:56143
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420468
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 14 Dec 2011 11:55:45 +0100, Kuba (aka cita) wrote:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:df6qxa84ivqv.nyge1ganyl4w.dlg@40tude.net...
>> On Tue, 13 Dec 2011 22:04:13 +0100, Czesław Wiśniak wrote:
>>
>>>> Winne są bardzo słabe gwinty w górnej części głowicy
>>>
>>> Co to znaczy "bardzo slabe gwinty" ?
>>
>> Wartości momentów piszę z pamięci, bo literatura została w garażu.
>>
>> Ale z tego co pamiętam to instrukcja mówi żeby pokrywę zaworów dokręcać
>> momentem 10Nm, a to bardzo lekko - za lekko, bo właśnie kończy się to
>> poceniem, a czasami nawet się to potrafi rozkręcić.
>>
>
>
> bo ja wiem....
>
> W omedze V6 pokrywy (plastikowe) przykręca sie 8Nm ... a mocniejsze
> przykręcenie prawie natychmiast powoduje wykrzywianie sie pokryw i
> wycieki...
Inna konstrukcja góry głowicy.
W Omedze masz wałki zamocowane do głowicy, a pokrywa to tylko pokrywa.
A w Punto wałki są zamocowane do obudowy.
To wygląda tak:
http://allegro.pl/fiat-punto-i-1-2-16v-glowica-glowi
czka-walki-i1948161776.html
W tych dziurach są hydrauliczne popychacze które pchają zawory w głowicy.
Więc te 10 śrub przenosi duże dynamiczne obciążenie pokonywania
bezwładności zaworów i sprężynek zaworowych.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.11 21:19 ag
- 16.12.11 17:15 Sylwester Łazar
- 16.12.11 17:20 Sylwester Łazar
- 16.12.11 17:38 Cavallino
- 19.12.11 10:20 4CX250
- 19.12.11 10:11 4CX250
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?