eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysilnik Mercedes 2.7 CDI › Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
  • Data: 2010-03-01 13:04:38
    Temat: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:hmgaoa$6pr$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Agent pisze:
    >> Powiedz jak ma się zmniejszyć trwałość np. w turbodoładowanym silniku
    >> który w zależności od tego ile dmucha turbina ma większą lub mniejszą moc
    >> przy tej samej pojemości. Oba silniki mają najczęściej moc max przy tych
    >> samych obrotach więc i na cały swój cykl pracy wykonają taką samą ilość
    >> obrotów a wiec zużyją się podobnie. Co do silniików to mam na myśli
    >> jednostki produkowane fabrycznie z różną moca a nie chipowanie. Przykłady
    >> sa praktycznie w kazdej marce. np. VW 2.0 TDI 140/170 KM, Reanult 1.5
    >> dci 85/105 KM, Fiat 1.6 Multijest 105/120 KM, Opel 1.7 CDTI 100/125 KM.
    >> Myślisz że te silniki mniej są wytrzymałe niz och słabsze wersje?
    >
    > nie znam tych silników które wymieniłeś, tzn do takiego stopnia żeby móc
    > coś stwierdzić na pewno, ale wiem jedno w silnikach TDI AFN 110KM sporo
    > częściej były problemy z głowicami niż w 1Z 90KM to jeden przykład, tak
    > samo jak silniki JTD, blok i głowica ta sama różnią się osprzętem czyli np
    > turbina ze zmienną geometrią.
    >
    No ale czy rodzaj turbiny wpływa na trwałość silnika? No i należałoby
    sprecyzowac co rozumiemy przez trwałość silnika. Czy rozpatrujemy sam silnik
    bez osprzętu czy również turbinę itd.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: