eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysilnik Mercedes 2.7 CDIRe: silnik Mercedes 2.7 CDI
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
    Date: Mon, 1 Mar 2010 13:04:38 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <hmgagn$thu$1@news.onet.pl>
    References: <hmfv88$lqg$1@inews.gazeta.pl> <hmg350$ob$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hmg81c$912$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hmg8rh$osg$1@news.onet.pl>
    <hmgaoa$6pr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1267445080 30270 213.17.193.243 (1 Mar 2010 12:04:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 12:04:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259946
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:hmgaoa$6pr$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Agent pisze:
    >> Powiedz jak ma się zmniejszyć trwałość np. w turbodoładowanym silniku
    >> który w zależności od tego ile dmucha turbina ma większą lub mniejszą moc
    >> przy tej samej pojemości. Oba silniki mają najczęściej moc max przy tych
    >> samych obrotach więc i na cały swój cykl pracy wykonają taką samą ilość
    >> obrotów a wiec zużyją się podobnie. Co do silniików to mam na myśli
    >> jednostki produkowane fabrycznie z różną moca a nie chipowanie. Przykłady
    >> sa praktycznie w kazdej marce. np. VW 2.0 TDI 140/170 KM, Reanult 1.5
    >> dci 85/105 KM, Fiat 1.6 Multijest 105/120 KM, Opel 1.7 CDTI 100/125 KM.
    >> Myślisz że te silniki mniej są wytrzymałe niz och słabsze wersje?
    >
    > nie znam tych silników które wymieniłeś, tzn do takiego stopnia żeby móc
    > coś stwierdzić na pewno, ale wiem jedno w silnikach TDI AFN 110KM sporo
    > częściej były problemy z głowicami niż w 1Z 90KM to jeden przykład, tak
    > samo jak silniki JTD, blok i głowica ta sama różnią się osprzętem czyli np
    > turbina ze zmienną geometrią.
    >
    No ale czy rodzaj turbiny wpływa na trwałość silnika? No i należałoby
    sprecyzowac co rozumiemy przez trwałość silnika. Czy rozpatrujemy sam silnik
    bez osprzętu czy również turbinę itd.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: