-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: silnik Mercedes 2.7 CDI
Date: Mon, 1 Mar 2010 13:04:38 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <hmgagn$thu$1@news.onet.pl>
References: <hmfv88$lqg$1@inews.gazeta.pl> <hmg350$ob$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hmg81c$912$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hmg8rh$osg$1@news.onet.pl>
<hmgaoa$6pr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1267445080 30270 213.17.193.243 (1 Mar 2010 12:04:40 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Mar 2010 12:04:40 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259946
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
news:hmgaoa$6pr$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Agent pisze:
>> Powiedz jak ma się zmniejszyć trwałość np. w turbodoładowanym silniku
>> który w zależności od tego ile dmucha turbina ma większą lub mniejszą moc
>> przy tej samej pojemości. Oba silniki mają najczęściej moc max przy tych
>> samych obrotach więc i na cały swój cykl pracy wykonają taką samą ilość
>> obrotów a wiec zużyją się podobnie. Co do silniików to mam na myśli
>> jednostki produkowane fabrycznie z różną moca a nie chipowanie. Przykłady
>> sa praktycznie w kazdej marce. np. VW 2.0 TDI 140/170 KM, Reanult 1.5
>> dci 85/105 KM, Fiat 1.6 Multijest 105/120 KM, Opel 1.7 CDTI 100/125 KM.
>> Myślisz że te silniki mniej są wytrzymałe niz och słabsze wersje?
>
> nie znam tych silników które wymieniłeś, tzn do takiego stopnia żeby móc
> coś stwierdzić na pewno, ale wiem jedno w silnikach TDI AFN 110KM sporo
> częściej były problemy z głowicami niż w 1Z 90KM to jeden przykład, tak
> samo jak silniki JTD, blok i głowica ta sama różnią się osprzętem czyli np
> turbina ze zmienną geometrią.
>
No ale czy rodzaj turbiny wpływa na trwałość silnika? No i należałoby
sprecyzowac co rozumiemy przez trwałość silnika. Czy rozpatrujemy sam silnik
bez osprzętu czy również turbinę itd.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.03.10 13:05 Agent
- 01.03.10 13:38 krzysiek82
- 01.03.10 13:49 mleko
- 01.03.10 13:56 Miecio
- 01.03.10 17:37 to
- 01.03.10 21:26 hamberg
- 01.03.10 21:29 hamberg
- 02.03.10 10:40 GrzegorzG
- 02.03.10 11:16 Artur 'futrzak' Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz