eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaserwis nikonaRe: serwis nikona
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: serwis nikona
    Date: Wed, 6 Oct 2010 18:23:00 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <1u04xnnv28xqk$.12b2ssb0y2m7x$.dlg@40tude.net>
    References: <1f6692ljonn94.4aara9nofxe2$.dlg@40tude.net>
    <0...@j...googlegroups.com>
    <za03rhs34iy4$.bkmqi12gjn4.dlg@40tude.net>
    <e...@j...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 195.13.39.172
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1286382185 3220 195.13.39.172 (6 Oct 2010 16:23:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Oct 2010 16:23:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: ?~X6yj}[/>Qcc%>()b\U,y%."Z9-T-r07I|g%KEp.*EkVPoQL`*qAZ*L,,ZpZQXBy#Fu1IY
    K7T4,lwVbsE?;~wo,a:.d]@Q5F@.Whu*`Nr"S!ic(q{,;3,!^)g4r5+<_s7X?zWOx7Y?5Y1=*w-}:q
    d@dIbX/Ijf~3lBoX8d0O-UM6Q+G_vliGq8NQT=p4X`EnE*wG5+~Xl`!@T,:
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:866857
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 02:55:45 -0700 (PDT), TomekM napisał(a):

    >>> Moim zdaniem skorzystaj z niezgodności towaru z umową,
    >>> poczytaj o tym w necie.
    >>> Wtedy będzie to problem sklepu a nie Twój.
    >>
    >> Zgadnij, gdzie sklep to wyśle w celu naprawy?
    >
    > Wbrew pozorom to nie jest to samo.
    > Przepisy o niezgodności towaru z umową są ustawowe.
    > Masz całkiem sporo praw.
    > Możesz domagać się naprawy lub wymiany na nowy towar (wg Twojego
    > uznania).

    Ale sklep nie musi uznać żądania wymiany sprzętu, jeśli zdecyduje się
    doprowadzić istniejący do zgodności z umową (czyli naprawić).

    > Jest też okres na rozpatrzenie reklamacji.

    Czyli na określenie, jak zostanie rozstrzygnięta reklamacja. Nie oznacza to
    naprawienia w tym terminie, warto dodać.

    > Jeśli używasz gwarancji to zdajesz się na widzimisie producenta,
    > wszystko wg jego regulaminu.
    > W tych regulaminach co widziałem jest mnóstwo zapisów o tym co jest
    > wyłączone z gwarancji,

    Na przykład uszkodzenia mechaniczne? Jak uszkodzisz w ten sposób, to
    niezgodności towaru z umową żaden sklep nie uzna. I nie będzie w tym nic
    dziwnego.

    > a praktycznie nic producenci nie piszą o tym jakie masz prawa np. o
    > terminie naprawy.

    Bo takich regulacji nie ma. Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem
    producenta.


    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of
    trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: