-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: dominik <u...@d...net.pl>
Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
Subject: Re: serwis nikon/pentax/sony/olympus
Date: Sat, 09 Jan 2010 17:17:56 +0100
Organization: n/a
Lines: 43
Message-ID: <hiaa9k$18u$1@inews.gazeta.pl>
References: <hi87ao$3im$1@inews.gazeta.pl>
<s...@l...localdomain>
NNTP-Posting-Host: 233.56.classcom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1263053940 1310 195.150.56.233 (9 Jan 2010 16:19:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jan 2010 16:19:00 +0000 (UTC)
X-User: ninikowy2
In-Reply-To: <s...@l...localdomain>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (X11/20090318)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:843458
[ ukryj nagłówki ]On 2010-01-09 13:06, l...@l...localdomain wrote:
> Z czytania grupy:
> Serwisy Canona i Nikona bywają dostarczycielami wielkiego stresu.
> Serwisów Sony jest kilka i działają różnie.
Serwisów lustrzanek sony jest trochę mniej, a dokładniej tylko CSI czyli
Ci co również naprawiają Canona i na którego tyle skarg jest.
Za to owszem serwisów innych elementów od sony jest więcej: przykładowo
chyba wszystkie już kompakty naprawiane są w Łodzi. Kiedyś naprawę tego
samego aparatu robili mi w Rzeszowie.
Natomiast sony ma rozwiniętą sieć punktów serwisowych - tzn. można oddać
aparat do jednego z wielu małych punktów na terenie kraju i oni już
właściwie prześlą w wskazane miejsce. To jak ktoś nie chce oddawać do
sklepu czy sam słać w odpowiednią stronę.
> Serwis Olympusa jako jedyny jest naprawdę pozytywny.
Zdecydowanie tak. A to może też dlatego, że nie szukają dziury w całym,
tj. często jak coś jest wątpliwe to nie proszą o dodatkowe $ za naprawę co
im przysparza wielu zwolenników.
A co do mojego głosu w sprawie: najwięcej narzekarzy będzie tam, gdzie i
najwięcej użytkowników. Jeden zadowolony powie o tym 10 innym
użytkownikom, jeden zniechęcony zniechęci 100. Dlatego statystyki pokazują
to co widać - Ci najwięksi mają problem z serwisem.
Naprawa sprzętu zawsze wiąże się z wieloma negatywnymi emocjami. Niestety
trudno komuś coś udowodnić i ciężko jest cokolwiek właściwie wyegzekwować
czasem. Dlatego jeśli coś pójdzie nie tak, to nagle robi się wielka jatka,
a temu komu naprawiają poprzysięga zemstę i zmianę systemu ;)
--
_[_]_
(") dominik, gg:919564
`--( : )--' http://www.dominik.net.pl
( : )
""`-...-'"" jgs
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.10 20:48 q...@o...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
- Sklejanie bracketowanych JPGów
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=