eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaserwis nikon/pentax/sony/olympusRe: serwis nikon/pentax/sony/olympus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: serwis nikon/pentax/sony/olympus
    Date: Sat, 09 Jan 2010 17:17:56 +0100
    Organization: n/a
    Lines: 43
    Message-ID: <hiaa9k$18u$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hi87ao$3im$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 233.56.classcom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1263053940 1310 195.150.56.233 (9 Jan 2010 16:19:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jan 2010 16:19:00 +0000 (UTC)
    X-User: ninikowy2
    In-Reply-To: <s...@l...localdomain>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (X11/20090318)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:843458
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-01-09 13:06, l...@l...localdomain wrote:
    > Z czytania grupy:
    > Serwisy Canona i Nikona bywają dostarczycielami wielkiego stresu.
    > Serwisów Sony jest kilka i działają różnie.

    Serwisów lustrzanek sony jest trochę mniej, a dokładniej tylko CSI czyli
    Ci co również naprawiają Canona i na którego tyle skarg jest.
    Za to owszem serwisów innych elementów od sony jest więcej: przykładowo
    chyba wszystkie już kompakty naprawiane są w Łodzi. Kiedyś naprawę tego
    samego aparatu robili mi w Rzeszowie.
    Natomiast sony ma rozwiniętą sieć punktów serwisowych - tzn. można oddać
    aparat do jednego z wielu małych punktów na terenie kraju i oni już
    właściwie prześlą w wskazane miejsce. To jak ktoś nie chce oddawać do
    sklepu czy sam słać w odpowiednią stronę.


    > Serwis Olympusa jako jedyny jest naprawdę pozytywny.

    Zdecydowanie tak. A to może też dlatego, że nie szukają dziury w całym,
    tj. często jak coś jest wątpliwe to nie proszą o dodatkowe $ za naprawę co
    im przysparza wielu zwolenników.

    A co do mojego głosu w sprawie: najwięcej narzekarzy będzie tam, gdzie i
    najwięcej użytkowników. Jeden zadowolony powie o tym 10 innym
    użytkownikom, jeden zniechęcony zniechęci 100. Dlatego statystyki pokazują
    to co widać - Ci najwięksi mają problem z serwisem.

    Naprawa sprzętu zawsze wiąże się z wieloma negatywnymi emocjami. Niestety
    trudno komuś coś udowodnić i ciężko jest cokolwiek właściwie wyegzekwować
    czasem. Dlatego jeśli coś pójdzie nie tak, to nagle robi się wielka jatka,
    a temu komu naprawiają poprzysięga zemstę i zmianę systemu ;)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564
    `--( : )--' http://www.dominik.net.pl
    ( : )
    ""`-...-'"" jgs





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: