  • 1. Data: 2009-09-20 08:26:52
    Temat: serwer www
    Od: "Dicky Moe" <d...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Właśnie otwieram dość duży serwis www - z dużą ilością zdjęć oraz filmów. Na
    początek chcę wykupić miejsce na jakimś serwerze I teraz prośba o radę ;-) Z
    usług jakiej firmy skorzystać? Najważniejsze: bardzo duża ilość miejsca na
    dysku, PHP4/5, możliwość tworzenia dużej i rozbudowanej bazy danych. Ważna (o
    ile nie najważniejsza) jest również "szybkość" - spodziewam się dużej liczby
    wejść ;-). Myślałem o ovh.pl, ale jak spojrzałem na stronę demotywatory.pl
    (zdaje się że korzysta z ovh) i "zawiechy" jakie łapie to zwątpiłem. Jeśli ma
    ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie, proszę o radę :-)

    Pozdrawiam,

    Dicky Moe

  • 2. Data: 2009-09-20 08:52:27
    Temat: Re: serwer www
    Od: Peter <p...@p...fm>

    Dicky Moe pisze:
> [...]
    > (zdaje się że korzysta z ovh) i "zawiechy" jakie łapie to zwątpiłem. Jeśli ma
    > ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie, proszę o radę :-)

    Sprawdź:

    cal.pl, nazwa.pl, kei.pl, home.pl

    --
    Peter

  • 3. Data: 2009-09-20 16:04:21
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > ma
    > ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie, proszę o radę :-)

    weź sobie taniego dedyka lub vps . Bardziej bym sie sklanial ku dedyku
    wiecej zostanie dla ciebie i nie musisz sie dzielic jednostką. Dedyka można
    miec juz od okolo 100zł który na pewno spelni twoje wymogi.

  • 4. Data: 2009-09-21 08:29:14
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Peter wrote:

    > Sprawdź:
    >
    > home.pl

    Jak spodziewa się dużego ruchu, to niech lepiej serwery współdzielone na
    home.pl omija z daleka, bo już od pierwszego dnia będzie dostawał maile
    że za bardzo zużywa serwer :P

  • 5. Data: 2009-09-21 08:52:40
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Paweł Piskorz pisze:

    > Jak spodziewa się dużego ruchu, to niech lepiej serwery współdzielone na
    > home.pl omija z daleka, bo już od pierwszego dnia będzie dostawał maile
    > że za bardzo zużywa serwer :P

    Fakt. Było o tym trochę w necie, ale może się pozmieniało :-)

    --
    Peter

  • 6. Data: 2009-09-21 15:21:08
    Od: Bartek <p...@g...com>

    > Fakt. Było o tym trochę w necie, ale może się pozmieniało :-)

    To już raczej jest nieaktualne, ale i tak chodziło o skrypty
    obciążające procesor, a nie o generowany transfer.
    Pozdrowienia
    --
    Bartek
    www.przezswiat.pl

  • 7. Data: 2009-09-21 16:11:09
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Bartek" <p...@g...com> napisał

    >To już raczej jest nieaktualne, ale i tak chodziło o skrypty
    >obciążające procesor, a nie o generowany transfer.
    >Pozdrowienia

    To nie ma nic do rzeczy. W żadnej umowie nie widziałem jeszcze zepisu, że
    mam prawo do X% procesora. A skoro nie ma zapisu to mam prawo brać ile chcę,
    tak? Tak! A skoro tak, to nie mają prawa mi wysyłać listów, że im za bardzo
    obciążam.
    Zresztą home.pl to wiocha, nawet SSH nie ma. Serwer bez SSH to powinien być
    za półdarmo.

    lamer

  • 8. Data: 2009-09-21 18:26:16
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Peter pisze:
    > nazwa.pl

    Nie nadaje się dla dużych serwisów a może nawet i dla średnich. Ich
    target to małe firmowe "stronki", na które mało kto zagląda.

    http://tiny.pl/hqwq8
    http://tiny.pl/hqwqs

    Sam mam u nich dwa konta ale na 100% nie przedłużę ich na kolejny rok.
    Tanie hostingi w stylu webd.pl za dużo niższą cenę dają ten sam poziom
    usług.

    --
    kamil d

  • 9. Data: 2009-09-24 08:34:14
    Od: "Dicky Moe" <d...@N...gazeta.pl>

    Witam ponownie :-)

    Zapoznałem się z Waszymi opiniami oraz dwoma linkami podesłanymi przez "kamila
    d". No i teraz jestem trochę zagubiony. Propozycja "Dawida" ("dedyk") wydaje
    się w miarę dobra, jednak wiążą się z tym koszty od 500PLN/miesiąc. Nie jest
    to może dużo, jednak przez kilka miesięcy nazbiera się na dobry komputer. W
    związku z tym mam kolejny pomysł i znów proszę o Wasze opinie i rady :-).
    Chodzi mianowicie o kupno komputera-serwera, podłączenia do internetu ze
    stałym numerem IP oraz rejestracji tego IP pod jakąś nazwę domeny np.
    "strona.pl". Jak to wygląda Waszym zdaniem? Jaki to musiałby być sprzęt, jakie
    podłączenie do internetu? a może jakieś "szacunkowe koszty takiego rozwiązania?

    Pozdrawiam,

    Dicky Moe

  • 10. Data: 2009-09-24 09:40:43
    Od: alianora <a...@g...pl>

    Dicky Moe pisze:
> [...]
    > podłączenie do internetu? a może jakieś "szacunkowe koszty takiego rozwiązania?

    Komputer jak komputer... za łącze zapłacisz więcej niż abonament na
    dedyka. Do tego rachunki za prąd itp. Nie wiem czy wyjdziesz na swoje.