  • 1. Data: 2009-09-19 12:46:11
    Temat: [HELP-FIND] CMS + TXT
    Od: "Sebastian -Sebecco- Grabowski" <g...@w...pl>

    Witam :)

    Kiedyś zdarzyło mi się googlać po necie za CMSami opartymi na plikach
    tekstowych. Znalazłem stosunkowo prosty CMS napisany po polsku. Sęk w
    tym, że obecnie jestem po reinstalce systemu i zdarzyło mi się po
    prostu nie zrobić backupu wszystkich zakładek...

    Z tego co pamiętam strona tego CMSa była pomarańczowo-czarna. Sam CMS
    może nie zachwycał, ale był naprawdę stosunkowo prosty i łatwy w
    obsłudze... myślę sobie, że na stronę szkoły nadawał by się w
    zupełności (http://zsp4.malbork.pl). Doszedłem w końcu do tego, że nie
    ma sensu prowadzić szkolnej strony na zwykłym HTMLu. Dlatego zwracam
    się z dość dziwną prośbą - a nuż widelec... ktoś z Was jest w stanie
    wspomóc mnie linkiem do "czegoś" czego nawet nie pamiętam nazwy...

    Ostatecznie proszę o poradę, sugestię - co wybrać by uprościć
    zarządzanie i aktualizację szkolnej strony www. Warunek prostota
    obsługi.

    --
    Sebastian -Sebecco- Grabowski GG:5064727
    mailto:grabowski(dot)spam(at)wp(dot)pl