  • 1. Data: 2009-09-18 12:53:09
    Temat: IE6 portable - czy jeszcze gdzieś znajde ?
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, szukam i szukam ie6 portable i nie moge znaleźć, natrafiłem na
    jakieś skopane wersje. Itester nie odwzorowuje dokładnie niektórych
    zachowań css. Zarzuci ktoś linka, up ?

  • 2. Data: 2009-09-18 16:08:25
    Temat: Re: IE6 portable - czy jeszcze gdzieś znajde ?
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "hazet" <h...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, szukam i szukam ie6 portable i nie moge znaleźć, natrafiłem na
    > jakieś skopane wersje. Itester nie odwzorowuje dokładnie niektórych
    > zachowań css. Zarzuci ktoś linka, up ?

    A MultipleIE nie ujdzie?

    lamer

  • 3. Data: 2009-09-18 20:12:29
    Od: mirekm <a...@k...net>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 14:53:09 +0200, hazet napisał(a):

    > Witam, szukam i szukam ie6 portable i nie moge znaleźć, natrafiłem na
    > jakieś skopane wersje. Itester nie odwzorowuje dokładnie niektórych
    > zachowań css. Zarzuci ktoś linka, up ?

    http://browsers.evolt.org/?ie/win32/standalone

    Na samym końcu IE6 standalone.

    --
    mirekm

  • 4. Data: 2009-09-21 08:35:14
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    hazet wrote:
    > Witam, szukam i szukam ie6 portable i nie moge znaleźć, natrafiłem na
    > jakieś skopane wersje. Itester nie odwzorowuje dokładnie niektórych
    > zachowań css. Zarzuci ktoś linka, up ?

    Virtual PC:
    http://www.microsoft.com/windows/downloads/details.a
    spx?FamilyID=04d26402-3199-48a3-afa2-2dc0b40a73b6
    Obrazy IE:
    http://www.microsoft.com/Downloads/details.aspx?Fami
    lyID=21eabb90-958f-4b64-b5f1-73d0a413c8ef&displaylan
    g=en

  • 5. Data: 2009-09-22 07:04:45
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    hazet pisze:
    > Witam, szukam i szukam ie6 portable i nie moge znaleźć, natrafiłem na
    > jakieś skopane wersje. Itester nie odwzorowuje dokładnie niektórych
    > zachowań css. Zarzuci ktoś linka, up ?

    Polecam
    http://spoon.net/browsers/